دانلود آهنگ و مداحی جدید 95

پاسخنامه سوالات خرداد 95

دانلود آهنگ و مداحی جدید 95

پاسخنامه سوالات خرداد 95

دانلود فیلم برنده شدن مدال طلای کشتی حسن یزدانی شنبه 30 مرداد 95 | المیپک 2016 ریو

دانلود فیلم  برنده شدن مدال طلای کشتی حسن یزدانی شنبه 30 مرداد 95 | المیپک 2016 ریو

نتیجه و دانلود فیلم کشتی حسن یزدانی شنبه 30 مرداد 95

فیلم کشتی حسن یزدانی و حریف روسی فینال المپیک 2016,ساعت و زمان کشتی فینال حسن یزدانی المپیک 2016,فیلم کشتی حسن یزدانی در فینال المپیک 2016 , فیلم کامل کشتی حسن یزدانی و گدیوف المپیک 2016, فیلم پیروزی حسن یزدانی از حریف قزاق المپیک 2016,دانلود فیلم کشتی حسن یزدانی و حریف ترکیه ای المپیک ریو


دانلود لحظه بردن کشتی المپیک 2016 ریو فینال حسن یزدانی + مدال طلا + مصاحبه با حسن یزدانی مدال طلای المپیک 2016



دانلود فیلم لحظه اهدای مدال طلای المپیک به یزدانی

 

دانلود خلاصه بازی دلچسب حسن یزدانی با حریف روسی در کشتی آزاد المپیک+فیلم


دانلود کلیپ برد کشتی حسن یزدانی 2016


 

دانلود فیلم برنده شدن یزدانی

 

این هفتمین مدال و سومین طلا برای ایران در المپیک ریو بود که با نمایشی درخشان به دست آمد.یزدانی که 6 امتیاز ار حریف خود عقب بود با زیرگیری های بی نقص در وقت دوم ، انور گودیوف قدرتمند را زمین گیر کرد و با نتیجه 6-6 مسابقه را برد و طلای المپیک را به شایستگی گرفت.حریف یزدانی که در ابتدای مسابقه مصدوم شده بود بارها کشتی را قطع کرد که این مسئله با اعتراض شدید کادر فنی توام شد اما با وجود همه مشکلات، گودیف در تشک باقی ماند و در حالیکه فکر می کرد قهرمان می شود، مغلوب یزدانی شد که در ثانیه های آخر او را خاک کرد و با فریادی قهرمانی اش را به همه اعلام کرد.

یزدانی که کشتی های ماقبل فینال زا با تسلط برده بود در این کشتی کار سخت تری داشت اما مقابل اراده و تکنیک او هیچ مانع بلندی وجود نداشت. این یک کشتی کلاسیک و تاریخی برای ماست، به خصوص که برتری 6-4 حریف روس و مقاومتش تا 3 ثانیه به اتمام کشتی، التهاب را به اوج رسانده بود.

شرح نبرد فینال 74 کیلو:

*در 30 ثانیه نخست کشتی گودیف با یک زیرگیری تکنیکی 2 امتیاز پیش افتاد و بعد از آن کشتی به دلیل مصدومیت نماینده روس، قطع شد که در ادامه این حریف روسی دو امتیاز دیگر به جمع اندوخته های خود افزود و یکبار دیگر کشتی به دلیل خونریزی پیشانی وی به مدت 5 دقیقه قطع شد.

*در فاصله یک دقیقه و 48 ثانیه به پایان وقت نخست کشتی دوباره آغاز شد و حسن یزدانی در حالی که پر تحرک نشان می داد یک مرتبه دیگر در فاصله 40 ثانیه به پایان کشتی، این مبارزه به دلیل مصدومیت قبلی گودیف قطع شد و بعد از آغاز مجدد کشتی یزدانی یکبار دیگر در خاک قرار گرفت و در نهایت وقت نخست با نتیجه 6 بر صفر به پایان رسید.

*آزاد کار جوان جویباری تیم ملی در وقت دوم، یزدانی با یک زیرگیری بی نقص دو امتیاز گرفت که کشتی یکبار دیگر به دلیل خونریزی پیشانی گودیف قطع شد که بابک شادگان رئیس کمیته پزشکی به رئیس تشک وضعیت آزادکار روسی و نامناسب بودن شرایط وی را برای ادامه کشتی گزارش داد که این موضوع پذیرفته نمی شود.

*در فاصله یک دقیقه و 30 ثانیه به پایان کشتی یزدانی با یک زیرگیری چهارمین امتیاز خود را کسب کرد.

* یزدانی در لحظات پایانی کشتی با دستان پرکار و و یورش های مثبت خود یکبار دیگر از این روس کشتی بلد دو امتیاز دیگر گرفت و کشتی با نتیجه 6 بر 6 به پایان رسید و به دلیل کسب امتیاز آخر دستان یزدانی به عنوان برنده بالا می رود و صاحب مدال طلای المپیک ریو شد.

 



دانلود کلیپ مدال برنز حسن رحیمی در کشتی آزاد المپیک با ضربه فنی حریف کوبایی


دانلود فیلم نظر رنگرز درباره طلایی شدن یزدانی



 

 

منبع:ورزش سه


دانلود فیلم  برنده شدن مدال طلای کشتی حسن یزدانی شنبه 30 مرداد 95 | المیپک 2016 ریو


برچسب ها نتیجه کشتی فینال حسن یزدانی در المپیک 2016 , فیلم کشتی حسن یزدانی و حریف روسی فینال المپیک 2016 , ساعت و زمان کشتی فینال حسن یزدانی المپیک 2016 , فیلم کشتی حسن یزدانی در فینال المپیک 2016 , فیلم کامل کشتی حسن یزدانی و گدیوف المپیک 2016 , فیلم پیروزی حسن یزدانی از حریف قزاق المپیک

  


نتیجه مسابقه کشتی حسن یزدانی المپیک 2016 ریو 29 مرداد 95

۹ ساعت پیش - جردن باروز قهرمان المپیک و دارنده سه مدال طلای جهان از آمریکا، انور گدویف دارنده مدال ... ساعت کشتی حسن یزدانیدر المپیک 2016 ریو | فیلم و نتیجه . ... و در دور دوم از ساعت ١٨:٢٦ با کاستلی از هائیتی مبارزه می کند و در صورت برتری با برنده. ..... دانلود کسب مدال برنر کیمیا علیزاده در المپیک۲۰۱۶ ریو+ فیلم کامل بازی .

نتیجه مسابقات کشتی حسن یزدانی در المپیک 2016 | فیلم 

۹ ساعت پیش - دانلود فیلم حسن یزدانی؛ مدعی جدی مدال طلای کشتی آزاد ریو ... باید با برنده آنوربات پروجاو از مغولستان و سنور دمیرتاش از ترکیه کشتی بگیرد.

دانلود فیلم کشتی حسن یزدانی در مفابل حریف روسی 2016

دانلود فیلم کشتی حسن یزدانی در مفابل حریف روسی 2016 ... سید احمد محمدی و حسن یزدانی به ترتیب موفق به کسب مدال طلا و نقره تورنمنت پاریس شدند. .... علیرضا کریمی فینال اول کشتی انتخابی المپیک وزن 86 کیلوگرم را برنده شد و حسن یزدانی با کسب دومین پیروزی مقابل ..... نخستین ویژگی این خانه، ساخته شدن آن بر روی یک.

ساعت شروع فینال کشتی حسن یزدانی - اخبار شهر ما

ourcitynews.com/post/?q=ساعت+شروع+فینال+کشتی+حسن+یزدانی
 
حسن رحیمی در صورت پیروزی در کشتی بعدی خود به مصاف برنده ویکتور لبدف از روسیه و ساندیپ تومار از هند روبه‌رو می‌شود. ... شرکت کنند تا بعد از مشخص شدن رقبای خود در اوزان ۵۷ و ۷۴ کیلوگرم از ساعت ۱۷:۳۰ فردا جمعه به میدان بروند. .... آشنایی با حسن یزدانی؛ مدعی جدی مدال طلای کشتی آزاد ریو + فیلم .... دانلود فیلم پریودی وزنه بردار.

زمان پخش فینال حسن یزدانی - اخبار شهر ما

ourcitynews.com/post/?q=زمان+پخش+فینال+حسن+یزدانی
 
حسن رحیمی در صورت پیروزی در کشتی بعدی خود به مصاف برنده ویکتور لبدف از روسیه و ساندیپ تومار از هند ... ورزش > کشتی -حسن یزدانی کشتی گیر 74 کیلویی ایران نقشی اساسی در فینالیست شدن آزادکاران داشت. .... آشنایی با حسن یزدانی؛ مدعی جدی مدال طلای کشتی آزاد ریو + فیلم .... دانلود فیلم برنده شدن کیانوش رستمی 2016.

آشنایی با حسن یزدانی؛ مدعی جدی مدال طلای کشتی آزاد ریو + ...

www.yjc.ir › ورزشی › فیلم‌های ورزشی
 
۲ روز پیش - در این فیلم صحبت های حسن یزدانی کشتی گیر آزادکارکشورمان در المپیک ریو را می بینید. ... آشنایی با حسن یزدانی؛ مدعی جدی مدال طلای کشتی آزاد ریو + فیلم. در این فیلم صحبت های حسن یزدانی ... لینک دانلود ... بیهوش شدن کشتی گیر روس در حین مسابقه + فیلم ... بوکسور روسی برنده مدال طلا بادیگارد پوتین است.

نتیجه مسابقه کشتی حسن یزدانی المپیک 2016 ریو 29 مرداد ...

blogposter.ir › اخبار
 
۸ ساعت پیش - برای دیدن نتیجه و فیلم کشتی حسن یزدانی المپیک 2016 ریو اینجا کلیک کنید ... دور نخست استراحت می‌کند و در دور دوم از ساعت ١٨:٢٦ با کاستلی از هائیتی مبارزه می کند و در صورت برتری با برنده … ... حسن یزدانی مدعی مدال طلا کشتی آزاد ایران المپیک ریو. .... دانلود کشتی حسن یزدانی با روسیه 2016 – دنیای خبر.

صعود حسن یزدانی به فینال کشتی آزاد المپیک 2016 - صفحه ...

jahansite.xyz/post/?q=صعود+حسن+یزدانی+به+فینال+کشتی+آزاد+المپیک...
 
آشنایی با حسن یزدانی؛ مدعی جدی مدال طلای کشتی آزاد ریو + فیلم. المپیک ریو 2016 در این .... لازم به ذکر است که جاور در صورت برنده شدن این مسابقه به مقام 24 المپیک دست پیدا می کند. .... دانلود فیلم پریود شدن زن المانی در المپیک اپارات · خطرات رنگ ...

صعود حسن یزدانی به فینال کشتی آزاد المپیک 2016 - صفحه ...

nazbid.xyz/post/?q=صعود+حسن+یزدانی+به+فینال+کشتی+آزاد+المپیک+2016
 
آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان برای صعود به نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار «اونوربات پونرجاو» از مغولستان و ... آشنایی باحسن یزدانی؛ مدعی جدی مدال طلای کشتی آزاد ریو + فیلم ... لازم به ذکر است که جاور در صورت برنده شدن این مسابقه به مقام 24 المپیک دست پیدا می کند. .... دانلود ترانه من کاخ سفید یهویی از علی نصیرنژاد.

دانلود فیلم اهدای مدال برنز قاسم رضایی در المپیک 2016 و ...

www.bia2download.xyz/دانلود-فیلم-اهدای-مدال-برنز-قاسم-رضایی.html
 
دانلود فیلم برنده شدن مدال برنز کشتی قاسم رضایی ۲۷ مرداد ۹۵ + کلیپ … ... مرداد ۹۵ * تا ….. ویدیو؛ مراسم اهدای مدال طلا به سهراب مرادی در وزن ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری … ...... حسن یزدانی :هدفم ابتدا ارائه کشتی‌های زیبا و سپس کسب مدال در المپیک است …

فیلم/ خلاصه کشتی فینال؛ ایران و روسیه - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/294565/فیلم-خلاصه-کشتی-فینال-ایران-و-روسیه
 
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش مشرق، در دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد در سال 2014، بامداد امروز دوشنبه یک نبرد حساس و دیدنی بین تیم ملی ... 57 کیلوگرم: حسن رحیمی 3 - ویکتور لبدوف 4 (برنده) ... 97 کیلوگرم: رضا یزدانی 12(برنده) - یوری بلونوفسکی 2. دانلود ... فیلم/ لنگ در هوا شدن آمریکا .... علیزاده پاداش مدال طلا را دریافت می‌کند.

فیلم/ جام جهانی کشتی؛ ایران 5 - آمریکا 3 (به تفکیک اوزان) - ...

www.mashreghnews.ir/fa/.../فیلم-جام-جهانی-کشتی-ایران-5-آمریکا-3-به-تفکیک-اوز...
 
ورزش » فیلم. جام جهانی کشتی آزاد - آمریکا ... حسن یزدانی 3 - نیکولاس مارابل 1 ؛ ۷۰ کیلوگرم. دانلود ... محمدحسین محمدیان 3 - جیک وارنر 3 (برنده) ؛ ۹۷ کیلو گرم دانلود ...

هت تریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی آمریکا ...

www.isna.ir/news/.../هت-تریک-قهرمانی-تیم-ملی-کشتی-آزاد-ایران-در-جام-جهانی-آمریکا
 
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نتیجه این مسابقه 3 بر 3 شد و رحیمی به دلیل گرفتن امتیاز آخر برنده شد. ... میثم نصیری دانرده مدال طلای آسیا در دیدار فینال جام جهانی به مصاف ماگومد قربان .... مثل این قهرمان کشتی حسن یزدانی پرش کنند در دنیا حریف نداشتیم. پاسخ.

قاسم رضایی سوم شد و برنز گرفت + دانلود فیلم و جزییات | ...

kaber.ir/?p=63388
 
۳ روز پیش - دانلود فیلم مراسم اهدای مدال طلای قاسم رضایی در المپیک ریو ۲۰۱۶ …. دانلود فیلم لحظه شفا .... دانلود فیلم کشتی حسن یزدانی – خبر ایرونی .... وی در دور سوم با برنده ژیائو دی از چین و دانیل یاسمانی از کوبا مبارزه می‌کند. .... ۳ روز پیش – حسنتفتیان دونده سرعتی کشورمان با سوم شدن در گروه خود در شانس مجدد … لحظه به ...

نتایج جام جهانی کشتی آزاد آمریکا 2015 + فیلم - نمناک

namnak.com/نتایج-جام-جهانی-کشتی.p13607
 
 رتبه: ۴٫۹ - ‏۲۶۸ نقد
دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد 2015 بین ایران و آمریکا در لس آنجلس برگزار شد که ... حسن رحیمی، بهنام احسانپور، حسن یزدانی، میثم مصطفی جوکار و کمیل قاسمی پنج ... درشت تر برنده کشتی شد و یک برد حساس را نصیب ایران کرد. دانلود. ♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢ .... احسان پوردارنده مدال طلای جوانان جهان به مصاف حریف نه چندان مطرح خود رفت.

زمان | ساعت | نتیجه | کشتی حسن یزدانی | المپیک 2016 | فیلم |

www.sandughche.ir/ساعت-مسابقه-کشتی-حسن-یزدانی-المپیک-2016-ریو.html
 
۱ روز پیش - حسن یزدانی , کشتی , مسابقه حسن یزدانی , ساعت کشتی حسن رحیمی ... سر گذاشتن این حریف، در دور سوم باید با برندهآنوربات پروجاو نایب قهرمان جهان از ... جردن باروز قهرمان المپیک و دارنده سه مدال طلای جهان از آمریکا، انور گدویف دارنده مدالبرنز جهان از ... پس از کلیک بر روی لینک دانلود مورد نظر خود،به صفحه ای هدایت می ...

فیلم یزدانی و باروز - بازتاب 24

baztab24.com/search/?q=فیلم+یزدانی+و+باروز
 
مشخص شدن حریفان دو آزادکار کشورمان/ یزدانی تا فینال به «باروز» نمی‌خورد ... دور اول استراحت می‌کند و در دور دوم به مصاف گارنیک مناتسارکانیان از ارمنستان می‌رود. برنده این. ... روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. دانلود ... آشنایی با حسن یزدانی؛ مدعی جدی مدال طلای کشتی آزاد ریو + فیلم.

کشتی آزاد | نتیجه مسابقات حسن رحیمی المپیک ریو 2016 | ...

bestarinha.xyz › صوت و ویدیو
 
۵ ساعت پیش - نتیجه مسابقات کشتی حسن رحیمی در المپیک 2016 | فیلم … ... مدال طلای مسابقات کشتی زنان در وزن 63 کیلوگرم بازی‌های المپیک 2016 برزیل به نماینده ژاپن رسید. .... حسن رحیمی 5 (برنده) – تونی راموس 5؛ ۵۷ کیلوگرم دانلود … حسن یزدانی 3 – نیکولاس مارابل 1 ؛ ۷۰ کیلوگرم. دانلود … نتایج کامل جام جهانی کشتی ...

دانلود فیلم اهدای مدال برنز به کیمیا علیزاده المپیک 2016 | 29 ...

pasokhname-khordad95.ir/2016/08/19/دانلود-فیلم-اهدای-مدال-برنز-به-کیمیا-عل/
 
۹ ساعت پیش - پس از این شکست گومز در امتیاز طلایی یک بر صفر حریف مصری را .... کشتی حسن یزدانی المپیک 2016 ریو ·دانلود خندوانه 28 مرداد 95 احسان قائم مقامی و … ... 1395 · دانلود فیلم برنده شدن مدال برنز کشتی قاسم رضایی 27 مرداد 95 + ...

ساعت کشتی حسن یزدانی المپیک 2016 ریو+فیلم مسابقه و ... ...

faradl.com/2016/08/19/ساعت-کشتی-حسن-یزدانی-المپیک-2016-ریو/
 
۱۶ ساعت پیش - زمان (تاریخ و ساعت) مسابقه کشتی حسن یزدانی در المپیک ۲۰۱۶ ریو ... سر گذاشتن این حریف، در دور سوم باید بابرنده آنوربات پروجاو نایب قهرمان ... جردن باروز قهرمان المپیک و دارنده سه مدال طلای جهان از آمریکا، انور گدویف دارنده مدالبرنز ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.