دانلود آهنگ و مداحی جدید 95

پاسخنامه سوالات خرداد 95

دانلود آهنگ و مداحی جدید 95

پاسخنامه سوالات خرداد 95

یه معرفت داریم که نی

یه معرفت داریم که نی توف مالی بالاش


ته دلم خالی بود ته دلت صابون زدم
رو فرم که اومدی کشیدی اروم اروم عقب
غریبه کردی خودتو هفتارنگ شدی
سیگار دیدم دستت سیگار کشیدم که ترک کنی
گفتم رفیقمی واست ترمزم برید
خودمو زده بودم به خواب مشکل ا تو نیست


نه هه


تو ام یکی مثله همه


 که


ا این رو اون رو میشه پلک که میزنه


اصلا نفهمیدم رفت جلد کی تنت

انقد بریدم ازت که دیگه کش نمیدمش


سرمو انداختی پایین تو چطوری داوشی
سرت بالاِ یا نه هرچی میخواستی داری منو بیخیال تو چی واسه خودت اقایی یا نه
چیزی ا من یادت مونده البته حق داری
چون نه اعصابت خورده نه جایی گیر کرده

کارت

نه ولی منه الاغ هنو هر دیقمو یادتم


جات قاطیه قولای مردونه خالی تو خاک و جدول و کوچه پس کوچه خالی
برا من بس اینکه شب خوب بخوابی و جامو پرکنن چنتا
آدم حسابی برات 


دیگه منم ومنم ومن 


دراز به دراز تو

چمنا پهن تو و خوبای دورت تو و چنتا مثله خودت خوش باشین بغلِ هم



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.