دانلود آهنگ و مداحی جدید 95

پاسخنامه سوالات خرداد 95

دانلود آهنگ و مداحی جدید 95

پاسخنامه سوالات خرداد 95

دانلود اهنگ پاپ و رپ خیانت دختر به پسر در عشق | اهنگ عشقت دروغ بود نامرد

دانلود اهنگ پاپ و رپ خیانت دختر به پسر در عشق | اهنگ عشقت دروغ بود نامرد

دانلود آهنگ دختر دروغگو خیانتکار نامرد + ترانه عشق دروغ

خیانت در عشق شکستن عاشق افسرده کردن عاشق لعنت به خیانتکار آلبوم جدید دروغگو دختر نامرد بد ذات 

لینک های دانلود

دانلود آهنگ با قسمت رپ

***

دانلود آهنگ بدون رپ


وقتی نگاهتو تو نگاهش دیدم
کاش میشد یه جوری می مردممن باید وقتی دیدم با اونی
پیش روت تیغو رو رگهام می بردم
پیش روت تیغو رو رگهام می بردم
دروغ بود همه حرفات دروغ بود

خدا می دونه با کی هستی این روزا

دروغ بود همه حرفات دروغ بود

حق من این نبود نه حقم این نبود


 دروغ بود همه حرفات دروغ بود
خدا می دونه با کی هستی این روزادروغ بود همه حرفات دروغ بود
حق من این نبود نه حقم این نبود
 
لعنت بر دست بی نمک
 
ادامه مطلب ...

استاد کدام وادی در هنر هوشنگ سیحون است ؟ | زندگینامه و بیوگرافی هوشنگ سیهون

استاد کدام وادی در هنر هوشنگ سیحون است ؟ | زندگینامه و بیوگرافی هوشنگ سیهون 
استاد کدام وادی هنر هوشنگ سیحون است؟,هنر زنده یاد هوشنگ سیحون چه بود؟

هوشنگ سیحون استاد کدام وادی هنر بود؟

استاد کدام وادی هنر زنده یاد هوشنگ سیحون بود؟




در کدام وادی هنر زنده یاد هوشنگ سیحون فعالیت داشت؟,زنده یاد هوشنگ سیحون استاد چه هنری بود؟,کدام هنر زنده یاد هوشنگ سیحون است؟,استاد کدام هنر زنده یاد هوشنگ سیحون بود؟,استاد کدام هنر هوشنگ سیحون بود؟,زنده یاد هوشنگ سیحون در چه وادی هنر استاد بود؟,فعالیت هوشنگ سیحون در کدام وادی هنر بود؟

هوشنگ سیحون کیست؟

هوشنگ سیحون (۳۱ مرداد ۱۲۹۹ تهران - ۵ خرداد ۱۳۹۳ ونکوور کانادا) معمار، طراح، نقاش و مجسمه‌سازسرشناس و نامدار اهل ایران بود. وی استاد معماری و رئیس سابق دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود.

سیحون، طراح بنای یادبودی آرامگاه بوعلی‌سینا و طراح آرامگاه‌های خیام، نادرشاه افشار، فردوسی و کمال‌الملک بوده است

زندگی‌نامه هوشنگ سیحون

سیحون در خانواده‌ای آشنا با موسیقی به دنیا آمد. پدربزرگ او میرزا عبدالله فراهانی از پیشگامان موسیقی سنتی و معروف به پدر موسیقی سنتی ایران بود. مادر وی، مولود خانم، از نوازندگان تار و سه‌تار و نیز دایی او احمد عبادی، استاد بزرگ سه‌تار بود.

او پس از پایان تحصیل معماری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، به دعوت آندره گدار (رئیس اداره باستان‌شناسی وقت ایران) برای ادامه تحصیل راهی پاریس می‌شود و در دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس (بوزار) طی حدود ۳ سال زیر آموزش اوتلو زاوارونی به تکمیل دانش معماری خود می‌پردازد و در سال ۱۹۴۹ به درجه دکترای هنر می‌رسد. او در بازگشت به ایران در سن ۲۳ سالگی نخستین اثر معماری خود که بنای یادبودی بر آرامگاه بوعلی سینا بوده‌است را طراحی می‌کند.

هنر معماری هوشنگ سیحون

وی استاد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بوده و یک دوره ریاست این دانشکده را عهده‌دار بوده است. استاد «هوشنگ سیحون» نقاش و معمار پرسابقه ایرانی، به مرد بناهای ماندگار معروف است. از میان پروژه‌های طراحی و ساخته شدهٔ وی می‌توان به آرامگاه بزرگانی چون خیام، کمال‌الملک، بوعلی سینا، نادرشاه افشار، کلنل محمدتقی خان پسیان و ده‌ها مقبره و آرامگاه دیگر و نیز طراحی بنای «موزه توس» در سال ۱۳۴۷ و همچنین ساختمان بانک سپه در میدان توپخانه تهران اشاره کرد.

هنر نقاشی و طراحی هوشنگ سیحون

سیحون در کنار معماری، به نقاشی از مناظر و روستاهای ایران می‌پرداخت و نمایشگاه‌هایی از آثار خود را، در ایران و در خارج از ایران برپا کرده‌است. آثار وی در نمایشگاهی در دانشگاه ماساچوست در سال ۱۹۷۲ در کنار آثار هنرمندانی چون پیکاسو و سالوادور دالی به نمایش درآمد. در این نمایشگاه تابلویی از «کلاف‌های خطی» را به نمایش گذاشت که در آن از خطوط موازی و پر پیچ و تابی استفاده کرده بود، که همدیگر را قطع نمی‌کردند. دانشگاه‌هایی مثل MIT، هاروارد، واشنگتن و برکلی مجموعه‌ای از نقاشی‌های او را گردآوری کرده و نگهداری می‌کنند.

درگذشت هوشنگ سیحون

وی در ساعت چهار و نیم صبح ۲۶ مه ۲۰۱۴ در بیمارستان ونکوور بر اثر پاره شدن رگ آئورت در سن ۹۳ سالگی درگذشت.

ادامه مطلب ...

فال روزانه 1 شهریور 95 | طالع بینی روز دوشنبه یکم 1 شهریور 1395 | فال فردا 1/6/95

فال 1 شهریور 95 | طالع بینی روز دوشنبه یکم 1 شهریور 1395 | فال روزانه1/6/95
انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روزانه دوشنبه 1 شهریور 1395,فال فردا 1 شهریور 95,فال 1 شهریور 95,فال روزانه 1 شهریور 95,فال روزانه 95/6/1,فال 1 شهریور 1395,طالع بینی روزانه دوشنبه 1 شهریور  1395



 
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 شهریور 1394

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

 امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده‌اید برای اینکه می‌خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی‌تر باشید، ولی عاقلانه‌تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می‌خواهید ایده‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.

 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 شهریور 1394

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 شهریور 1394

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 شاید لازم باشد که شما میزان وابستگی‌تان به یک دوست صمیمی‌ و یا به همکارتان را کم کنید، به خصوص وقتی که پای پول وسط می‌آید. شما باید تمام جزئیات مربوط به مدیریت‌های مالی که می‌توانند به خاطر فقدان اطلاعات کافی یا کژفهمی افراد دیگر باعث ناامیدی‌تان شوند را حل و فصل کنید. حتی اگر شما دوست دارید که کار را تعطیل کنید، ولی در حال حاضر مجبورید که این مسائل را آشکار کنید.

 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 شهریور 1394

فال روزانه متولدین تیر ماه

 آرامش باعث می‌شود که شرایط سخت امروز را برای خودتان هموار کنید. این به این معنی نیست که نمی‌توانید حاضر جواب باشید  بلکه دیگر نمی‌خواهید احساسات خود را پنهان کنید. شاید سر و کار داشتن با یک مسئله مهم به جالبی دادن یک جواب زیرکانه نباشد اما نگران نباشید، دوستان و خانواده ی شما از اینکه حاضر جوابی نکردید شما را تحسین می‌کنند.

 

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 شهریور 1394

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه وارد عمل شوید،‌ بدقت برنامه جدید خود را بررسی کنید به خاطر اینکه ممکن است این کار بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد، سودمند و مفید به نظر برسد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید بیشتر از آن چیزی که الان دارید ،‌بخواهید ، اما بهتر است که قبل از این که شرایط شما را مجبور به عقب نشینی کنند، خودتان کمی به عقب بازگردید و روی کارهایتان فکر کنید.

 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 شهریور 1394

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز میزان فعالیتهای اجتماعی‌تان بیشتر شده است و شاید مجبور شوید بیشتر وقتتان را در اجتماع سپری کنید. حتی اگر دوست داشته باشید بخشی از روز را در خانه بمانید، باز هم نمی‌توانید از تعامل و همکاری با مردم اجتناب کنید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیتهای شخصی‌تان فرار کنید، می‌توانید با کمتر حرف زدن و بیشتر گوش دادن به خودتان کمک کنید.

 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 شهریور 1394

- فال روزانه متولدین مهر ماه

ممکن است شما امروز ترجیح دهید که کیفیت  روش کار خود را در طول روز تقویت بخشید، به یان صورت که  با شتاب و به سختی وظیفه ای را انجام دهید تا به وظیفه و مسئولیت دیگری هم  برسید. متاسفانه، به اتمام رساندن کارها به این معنی نیست که شما آن کار را به خوبی انجام داده اید. اگر الان زمانی برای این نگذارید که برگردید و کارهایی که تابحال انجام داده اید را بررسی کنید،‌ ممکن است زمانیکه بعدا ایراد  آن را متوجه شوید ناامید شوید که مجبور هستید به عقب برگردید و کاری را که قبلا به پایان رسانده اید دوباره انجام دهید.

 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 شهریور 1394

- فال روزانه متولدین آبان ماه

مثل اینکه امروز هرکس نظر متفاوتی می‌دهد و در تصیم گیری‌هایتان شما را گیج می‌کند! شاید اگر دوست نداشته باشید به حرف‌هایشان گوش بدهید همه چیز ساده‌تر شود، همه ایده‌های آن خوب به نظر می‌رسد. وقتی که شما تشخیص دادید چند راه را می‌توانید برگزینید که همه آنها شما را به مقصود می‌رسانند، پس راهی که پیش از این رفته بودید را انتخاب کنید.

 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 شهریور 1394

- فال روزانه متولدین آذر ماه

شما امروز موجی از هیجان را درون خود حس می‌کنید، اما مسئولیت‌های قبلی تان مانع از این می‌شود که دست به عمل بزنید. حتی در برابر فشارهای سخت برعهده گرفتن مسئولیت‌هایتان، دوری گزیدن از خیال پردازی کمکتان می‌کند که زودتر از موقع کارها را انجام دهید. اما مشکلاتی هم هست که نمی‌توانید تغییرشان دهید، پس سرنوشت خود را قبول کرده و مشغول شوید. نگران نباشید؛ تفریح و سرگرمی‌هم بعد از کار به سراغتان می‌آید.
 

 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 شهریور 1394

- فال روزانه متولدین دی ماه

شما احساس می‌کنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی و به نحو موثری وقت بگذارید. مطئمن شوید که قبل از اینکه افراد خاص زندگی تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برایتان اهمیتی ندارد, شما توجه و عشق خود را بهشان نشان داده‌‌اید. پس همین امروز از کسانی که دوستشان دارید قدردانی کنید.

 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 شهریور 1394

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما امروز به طور کامل توانایی دفاع کردن از خودتان را دارید، برای اینکه کاملاً آماده کار کردن هستید و فقط باید بلند شده و دست به کار شوید. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می‌تواند منبع الهامی‌برای افراد دیگر نیز باشد.

 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 شهریور 1394

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

 در حالیکه پلوتوی آتشین وارد پنجمین خانه تان، یعنی خانه ابراز وجود کردن، می‌شود، شما نیز وارد خلاقانه ترین دهه زندگی خود می‌شوید. در این زمان هر اتفاقی که پیش بیاید، شما باید بتوانید در لحظه حال حضور داشته باشید. یاد گرفتن روش‌های خودجوش بودن هم اکنون شاید مهم ترین مهارتی باشید که می‌توانید کسب کنید.


فال روزانه ، فال روز دوشنبه 1 شهریور 1395

 
  
ادامه مطلب ...

ساعت پخش کشتی میثم نصیری در المپیک 2016 ریو | نتیجه و فیلم کامل مسابقه میثم نصیری یکشنبه 31 مرداد 95

ساعت پخش کشتی رضا یزدانی میثم نصیری در المپیک 2016 ریو | نتیجه و فیلم کامل مسابقه  یکشنبه 31 مرداد 

ساعت کشتی میثم نصیری در المپیک 2016

    ریو | نتیجه و فیلم کامل مسابقه، زمان و ساعت کشتی میثم نصیری در المپیک
    2016 ریو | فیلم مسابقه و نتیجه، کشتی آزاد المپیک ریو 2016؛ یزدانی و95

مسابقات، برنامه کامل کشتی آزاد و فرنگی ایران المپیک 2016 | فیلم و نتیجه، برنامه پخش کشتی آزاد ایران در المپیک... دانلود فیلم کامل مسابقه کشتی آزاد حسن یزدانی در المپیک 2

حذف رضا یزدانی در کشتی المپیک 2016

--------------------------------------------------------------
دانلود فیلم کامل مسابقه رضا یزدانی در المپیک 2016

دانلود حواشی کامل مسابقه رضا یزدانی در المپیک 2016

دانلود فیلم صحبتهای رضا یزدانی پیرامون وضعیت آزادکاران المپیکی


فیلم ضربه فنی شدن یزدانی در عین ناباوری مقابل حریف ازبک

دانلود فیلم 

فیلمی از ضربه فنی شدن رضا یزدانی در عین ناباوری مقابل حریف ازبکستانی را مشاهده کنید.


نتیجه کشتی میثم نصیری دور مقدماتی مقابل نوواچکوف بلغاری :   باخت 10 بر 7 مقابل حریف بلغاری

 با توجه به برگزاری مراسم اختتامیه رقابتهای المپیک، مسابقات کشتی امروز از ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت محلی (۱۶ به وقت تهران) آغاز می شود که میثم نصیری در وزن ۶۵ کیلوگرم در دور نخست به مصاف بوریسلاو نوواچکوف از بلغارستان می‌رود 

 طبق برنامه ریزی مسئولان برگزاری، مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال نیز از ساعت ۱۲:۴۵ به وقت محلی (۲۰:۱۵ به وقت تهران) آغاز خواهد شد. تیم ملی کشتی آزاد ایران در دو روز اول این رقابتها صاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شده است.

دانلود فیلم کشتی میثم نصیری و حریف بلغاری در المپبک 2016 ریو 

016 ... وزن 65 کیلوگرم / میثم نصیری / از ساعت 23:30 / فینال ... زمان (تاریخ و ساعت) مسابقه کشتی آزاد رضا یزدانی در المپیک 2016.

 

برچسب ها: ساعت کشتی میثم نصیری در المپیک 2016
ریو | نتیجه و فیلم کامل مسابقه، زمان و ساعت کشتی میثم نصیری در المپیک
2016 ریو | فیلم مسابقه و نتیجه، کشتی آزاد المپیک ریو 2016


ساعت کشتی میثم نصیری در المپیک 2016 ریو | نتیجه و فیلم کامل مسابقه

کشتی‌ آزاد وزن 65 کیلوگرم المپیک 2016 ریو : میثم نصیری

زمان : ساعت 17:30

تاریخ : روز یکشنبه 31 تیر 95

پخش زنده : شبکه 3 و ورزش

مشاهده نتایج و فیلم کامل مسابقات میثم نصیری در المپیک
نتیجه بعد از پخش بروز رسانی میگردد




نصیری: امیدوارم در المپیک شگفتی‌ساز شومآزادکار
المپیکی وزن 65 کیلوگرم کشورمان گفت: امیدوارم من هم بتوانم به توصیه‌های
مربیان تیم ملی عمل کنم و در المپیک شگفتی‌ساز شوم.

 

؛ یزدانی و
نصیری حریفان خود را شناختند، ساعت کشتی میثم نصیری المپیک 2016 ریو،
برنامه کامل کشتی آزاد ایران در المپیک 2016 ریو، ساعت بازی کشتی میثم
نصیری در المپیک 2016، زمان پخش "مسابقات کشتی" ورزشکاران ایرانی در المپک
ریو، ساعت ( تاریخ و زمان ) مسابقه کشتی میثم نصیری المپیک 2016 ریو، نتیجه
مسابقه کشتی میثم نصیری المپیک


به
گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، میثم نصیری، درباره شرایط تمرینی تیم
ملی کشتی آزاد ایران اظهار داشت: تمرین سنگین و فشرده‌ای را پشت سر
گذاشته‌ایم. خدا را شکر بدن‌های ما در وضعیت خوبی قرار دارند و کم‌کم برای
آخرین روزهای اردو آماده می‌شویم.

 

وی افزود: ما زحمات خود را کشیده‌ایم و
تلاش‌مان را انجام داده‌ایم. فکر می‌کنم در زمان باقی مانده از نظر بدنی
نیاز به کار چندانی نداریم. فقط باید از لحاظ روانی و آنالیز حریفان کار
کنیم که مربیان زحمت می‌کشند و این کارها را انجام می‌دهند.

آزادکار المپیکی وزن 65 کیلوگرم کشورمان
تصریح کرد: امیدوارم من هم بتوانم به توصیه‌های مربیان تیم ملی عمل کنم و
در المپیک شگفتی‌ساز شوم.

نصیری درباره اینکه گفته می‌شود او که حتی
حضور در مسابقات جهانی را تجربه نکرده، هیچ شانسی برای کسب مدال در المپیک
2016 ریو ندارد، تأکید کرد: از دید بسیاری شاید من تجربه حضور در میدان
بزرگ را ندارم اما از دید خودم این موضوع برای من هم انگیزه و هم نکته خوب و
مثبتی است. من زحمات خود را کشیده‌ام و به این مسئله هم اعتقاد دارم که هر
کسی از ایران در هر وزنی انتخاب شود، مدعی کسب مدال است.

وی با اشاره به زحماتی که در چند سال اخیر
کشیده، خاطرنشان کرد: من در این چند سال خیلی زحمت کشیدم و دنبال یک فرصت
بودم تا شایستگی‌های خود را به اثبات برسانم. امیدوارم خدا کمکم کند و با
دعای خیر هموطنان عزیزم و همشهریانم، زنجانی‌های عزیز بتوانم کشتی‌های قابل
قبولی بگیرم و مزد زحمات چند ساله‌ام را دریافت کنم تا ان‌شاءالله زحمات
خودم، خانواده‌ام و همه مربیانم که خون دل خوردند را جبران کنم.

آزادکار المپیکی وزن 65 کیلوگرم کشورمان
درباره رویارویی با حریفان سرشناسی مانند «رومانف» روس، رقبای آذربایجانی و
«چامیزو» کوبایی‌الاصل که برای ایتالیا روی تشک می‌رود در المپیک 2016
گفت: کسی که به المپیک می‌آید یعنی یک مدعی است. ضرب‌المثلی در کشتی وجود
دارد که می‌گوید «کشتی‌گیر به مسابقات جهانی می‌رود که کُشته نشود اما در
المپیک همه برای کُشتن می‌روند.» یعنی همه کشتی‌گیران به المپیک می‌آیند تا
بهترین نتایج خود را بگیرند.

نصیری تصریح کرد: شاید یک ورزشکار در تمام
عمر ورزشی خود تنها یک بار این شانس را پیدا کند که به المپیک برود. به
همین دلیل سعی می‌کند به بهترین نحو از فرصت به دست آمده استفاده کند. همه
کشتی‌گیران در وزن 65 کیلوگرم مدعی هستند ولی به هر حال دو، سه کشتی‌گیر
شاخص وجود دارند. مثلاً کشتی‌گیر آذربایجانی و چامیزو، کشتی‌گیر
کوبایی‌الاصل ایتالیا، رومانف و دو، سه کشتی‌گیر دیگر در این وزن مدعی
هستند.

وی ادامه داد: البته من هم روی آنها
برنامه‌ریزی کرده‌ام. رسول خادم، سرمربی تیم ملی هم زحمت کشیده و کشتی این
حریفان را برای من آنالیز کرده است. امیدوارم بتوانم برنامه‌هایی که به من
سپرده‌اند را پیاده کنم و نتیجه مطلوبی بگیرم.

آزادکار المپیکی وزن 65 کیلوگرم کشورمان
با تأکید بر اینکه «من هم به المپیک می‌روم تا بکُشم»، در پایان گفت: من
همیشه گفته‌ام «آدم با امید زنده است.» شاید 6، 7 ماه پیش که می‌گفتم،
می‌خواهم به المپیک بروم، خیلی‌ها به من می‌خندیدند ولی من باور داشتم و
حالا هم قول می‌دهم در ریو با تمام وجود کشتی بگیرم. اول از همه برای کشور و
وطن عزیزم و دوم برای زنجانی‌ها کشتی می‌گیرم تا برای اولین بار صاحب مدال
المپیک بشوند.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: ورزش


  

ادامه مطلب ...

دانلود سریال پریا قسمت 30 سی با کیفیت عالی حجم کم | قسمت سی ام 30 پریا یکشنبه 31 مرداد 1395 لینک مستقیم

دانلود سریال پریا قسمت 30 سی با کیفیت عالی حجم کم | قسمت سی ام 30 پریا یکشنبه 31 مرداد 1395 لینک مستقیم

دانلود قسمت 30 سی ام سریال پریا لینک مستقیم HD پریا سی 30 - یکشنبه 31 مرداد 95  حجم کم کیفیت بالا 

« دانلود رایگان با لینک مستقیم ازپسر عاشق 95 غمگین

دانلود قسمت 24 سریال پریا

دانلود قسمت 30 سریال پریا

ژانر : اجتماعی
سال تولید : 1394
کارگردان : حسین سهیلی زاده
بازیگران: لادن مستوفی ، امیرحسین آرمان ، افسانه بایگان ، محمود پاک نیت ، امیررضا دلاوری ، عمار تفتی ، کمند امیرسلیمانی ، رامتین خدا پناهی ، هادی قمیشی و…
خلاصه داستان سریال پریا: «پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی اش سرخورده است، وارد رابطه ای عاطفی با مردی جوان می شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه برمی دارند اما برخی اتفاق ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می اندازد…دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم و بدون اشتراک..

د

دانلود قسمت 30 سریال پریا با کیفیت 720 ( 31 مرداد 95 )

لینک مستقیم uploadBoy

حجم : 279 مگابایت

دانلود قسمت 30 سریال پریا با کیفیت 480 ( 31 مرداد 95 )

لینک مستقیم uploadBoy

حجم : 141 مگابایت

___________________


دانلود قسمت 29 سریال پریا با کیفیت 720 ( 30 مرداد 95 )

لینک مستقیم uploadBoy

حجم : 279 مگابایت

دانلود قسمت 29 سریال پریا با کیفیت 480 ( 30 مرداد 95 )

لینک مستقیم uploadBoy

حجم : 145 مگابایت


دانلود سریال پریا قسمت ۳۰ با کیفیت عالی
downلینک مستقیم


لینک دانلود بعد از پخش اضافه خواهد شد


1_chart_pie حجم : ۰۰ مگابایت


دانلود سریال پریا قسمت 30 سی با کیفیت عالی حجم کم | قسمت سی ام 30 پریا یکشنبه 31 مرداد 1395 لینک مستقیم

  

ادامه مطلب ...