دانلود آهنگ و مداحی جدید 95

پاسخنامه سوالات خرداد 95

دانلود آهنگ و مداحی جدید 95

پاسخنامه سوالات خرداد 95

ماجرا و عکس افشاگری شهرزاد کمال زاده از فساد در سینمای ایران + افشاگری های بازیگران زن معروف

ماجرا و عکس افشاگری شهرزاد کمال زاده از فساد در سینمای ایران

 افشاگری شهرزاد کمال زاده,شهرزاد کمال زاده,عکس جدید شهرزاد کمال زاده,عکس شهرزاد کمال زاده,فیلم جدید شهرزاد کمال زاده,مصاحبه با شهرزاد کمال زاده 

افشاگری شهرزاد کمال زاده از فساد در سینمای ایران + عکس

 

عکس افشاگری شهرزاد کمال زاده از فساد در سینمای ایران

  

افشاگری شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال ‌زاده که به تازگی در مجموعه تلویزیونی نیاز بازی کرده است از فساد اخلاقی در سینما صحبت گفت که به افشاگری درباره فساد سینمای ایران صحبت می کند.

شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت این روزهای خود گفت: درحال حاضر مشغول بازی در سریال تلویزیونی «آرام می گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی هستم.

این بازیگر سینما در خصوص کم کاری برخی از بازیگران زن در تلویزیون افزود: من فکر می کنم اصلی ترین مشکلی که بازیگران ما این روزها با آن مواجه هستند این است که اصلا دیگر کاری وجود ندارد که بخواهند انجام بدهند، تولیدات در رسانه ملی به شدت پایین آمده است و از زمانی که ساخت تله فیلم ها متوقف شد بازیگران به شدت با مشکل کم کاری یا بهتر است بگویم بیکاری مواجه شدند.

شهرزاد کمال زاده در خصوص حواشی که این روزها حول محور بازیگران زن در سینمای ایران می چرخد، گفت: متاسفانه حواشی همچنان در سینمای ما حاکم است و در روندکار ما تاثیر گذار است اما صددرصد این کار حواشی نیست ولی این را هم باید بگویم یک سری حواشی این روزها در سینمای ایران وجود دارد که به هیچ عنوان نمی توان آنها را نادیده گرفت. متاسفانه حیف که نمی توانم اسم کسی را بیاورم اما کسانی این روزها در سینمای ایران هستند که فضای به شدت ناسالمی را در این حرفه به وجود آورده اند، اما این را هم باید بگویم که به نسبت این نقاط منفی گروه ها و انسان های خوب و سالم نیز در سینما وجود دارند.

افشاگری شهرزاد کمال زاده از فساد در سینمای ایران + عکس

 

عکس افشاگری شهرزاد کمال زاده از فساد در سینمای ایران

شهرزاد کمال زاده تصریح کرد: من مجردم اما بازیگران زنی که این روزها می گویند چون متاهل هستند پس دیگر کاری به آنها پیشنهاد داده نمی شود برای من غیر قابل پذیرفتن است، چرا که همه ما می دانیم بانوان متاهل زیادی در سینما و تلویزیون به شکل پرکار حضور دارند که هم متاهل هستند و هم چند فرزند دارند اما حضور فعالانه در سینما و تلویزیون دارند.

این بازیگر سینما در خصوص یکی از بازیگران زن که در مصاحبه ای گفته بود به اعتقاد من پیشنهاد بی شرمانه در سینما وجود ندارد و اگر دارد چرا به من نمی دهند! گفت: خطاب به آن بازیگری که این موضوع را مطرح کرده می گویم که به جرأت دروغ می گوید و حتی حاضرم مقابل رویش باز تکرار کنم که دروغ می گوید،‌ اصلا مگر می شود در چنین حرفه ای به نام سینما حاشیه های منفی و پیشنهادات بی شرمانه وجود نداشته باشد نه تنها وجود دارد بلکه تاثیر به شدت منفی در روندکار من و امثال من گذاشته است.

وی ادامه داد: من در طول سال چندین کار خوب با موقعیت های مالی ویژه، زیر پا می گذارم تا وارد حواشی ناسالم و رفتار غیر موجه برخی از افراد نشوم در کنار اینها برخی کارها هستند که اصلا نمی توانم آنها را قبول کنم چه برسد که بخواهم راجع به آنها فکر کنم. واقعا بازیگران جوان سینمای ما تحت فشار هستند خیلی از دوستان من هستند که دو سال است هیچ کاری انجام نداده اند و این خیلی سخت است از خدا می خواهم تدبیری برای این وضعیت نامناسب اندیشیده شود، در گذشته وقتی جایی بازیگری دیده می شد می گفتند آن پولدار است اما این روزها هر کجا می رویم و می گوییم بازیگر هستیم دلشان برایمان می سوزد.


افشاگری شهرزاد کمال زاده از فساد در سینمای ایران + عکس

  افشاگری شهرزاد کمال زاده از فساد در سینمای ایران + عکس. یکشنبه ۷ ... مطالب مرتبط. ماجرای شفا گرفتن بیماری محمد کاسبی از امام رضا + عکس.
تصاویر بیشتر برای ماجرا و عکس افشاگری شهرزاد کمال زاده از فساد در سینمای ایران

افشاگری شهرزاد کمال زاده از فساد در سینمای ایران + عکس

  واکنش مهراب قاسم‌خانی به ماجرای افشای فیش‌های حقوقی / عکس .... الیکا عبدالرزاقی در مورد نقش جدیدش,سخنانشهرزاد کمال زاده درباره فساد سینمای ایران ...

فساد اخلاقی در سینما به روایت شهرزاد کمال زاده / پیشنهادات بی 

  به گزارش فرهنگ نیوز؛ شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون در ... کمال زاده درخصوص حواشی که این روزها حول محور بازیگران زن در سینمای ایران ... اقدام قابل تحسین کیمیا علیزاده + عکس .... افشای رمز عملیات رسانه ای دشمن! کیمیا علیزاده: حجابم را هیچ وقت ترک نمی‌کنم · قانون درباره ماجرای « پایگاه نوژه» چه می گوید؟

فساد اخلاقی در سینما به روایت شهرزاد کمال زاده

 - افشاگری شهرزاد کمال زاده از فساد در سینمای ایران + عکس - ... fourfun.blog.ir/. .... روایت فریبا نادری از ماجرایپیشنهاد بی شرمانه و ازدواج مسعود .

بازیگران معروف|افشاگری بازیگران معروف درباره سینما - نمناک 

بازیگران معروف از پشت پرده سینمای ایران و ابتذال در آن پرده برداشتند و از مشکلات ... با قرار داد بسته شده کنار گذاشتند و او بعد از این ماجرا موهایش را از ته تراشید و چند دفعه زمزمه خودکشی سر داد. ... پیش کشف حجاب قراردادن عکس های دیده نشده یکی دیگر از بازیگران زن در صفحه شخصی .... فساد اخلاقی در سینما به روایت شهرزاد کمال زاده

صبا کمالی | افشاگری صبا کمالی از پیشنهادهای وقیحانه در ...

namnak.com/افشاگری-صبا-کمالی.p23835
 
 رتبه: ۴٫۲ - ‏۱۲۶ نقد
صبا کمالی و مصاحبه جنجالی صبا کمالی و عکس جدید صبا کمالی و افشاگری صباکمالی و صحبتهای صبا کمالی درمورد پشت پردهسینمای ایران و اتفاقات غیرفرهنگی در نمناک. ... + تصاویرماجرای دستگیری کفاش کفش های شاهرخ خاندکمه home اپل در آیفون 7 حذف می گرددبرداشتن سریع ... فساد اخلاقی در سینما به روایت شهرزاد کمال زاده

افشاگری شهرزاد کمال زاده از فساد در سینمای ایران + عکس | فرد ...

forpost.ir/افشاگری-شهرزاد-کمال-زاده-از-فساد-در-سین/
 
برچسب ها : افشاگری شهرزاد کمال زاده , حرف های جنجالی شهرزاد کمال زاده , شهرزاد کمال زاده , صحبت های جنجالی شهرزاد کمال زاده , عکس جدید شهرزاد کمال زاده , عکس.

رونمایی شهرزاد کمال زاده از بیکاری و فساد در سینمای ایران + ...

www.cafepars.com/Forum/Post/2386
 
۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رونمایی شهرزاد کمال زاده از بیکاری و فساد در سینمای ایران + عکس .... ماجرای شکایت فریدون از مدیر کانال تلگرام درباره انتشار عکسهای فرزندش! .... /شهرزاد-کمال-زاده-حمید-گودرزی-اشکان-خطی/Translate this pageافشاگری سولماز ازفساد ...

همسر شهرزاد کمال زاده | ساتین

saten.ir/tag/همسر-شهرزاد-کمال-زاده/
 
شهرزاد کمال زاده از پیشنهادهای بی شرمانه در سینما می گوید +عکس. ۹ تیر ۱۳۹۵ دیدگاه تان را بنویسید · همسر شهرزاد کمال زاده فساددر سینما فساد بازیگران بیوگرافی شهرزاد کمال زاده ... اما کسانی این روزها در سینمای ایران هستند که فضای به شدت ناسالمی را در این حرفه به وجود آورده‌اند. .... ماجرای ازدواج حمید عسکری و همسرش +عکس فرزندش.

شهرزاد کمال‌زاده: بازیگری که می‌گوید پیشنهاد بی‌شرمانه در 

۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون درگفت و گو با میزان در خصوص ... کمال زاده درخصوص حواشی که این روزها حول محور بازیگران زن در سینمای ایران می چرخد ... فیلم و عکس/ در تشییع پیکر داوود رشیدی چه خبر بود؟ ... فساد در تمام لایه های این مملکت رسوب کرده و کسی هم بفکر رسیدگی به این معظلات نمی باشد .

افشاگری جنجال برانگیز بازیگر زن سینمای ایران،شهرزاد ...

۲۰ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - افشاگری جنجال برانگیز بازیگر زن سینمای ایران،شهرزاد کمال زاده بازیگر مجموعه تلویزیونی ... این بازیگرانایرانی به شبکه جم پیوسته اند+عکس.

شهرزاد کمال زاده ؛ روایتی از پیشنهاد بی‌شرمانه در سینمای ایران 

۱۱ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شهرزاد کمال زاده ؛ روایتی از پیشنهاد بی‌شرمانه در سینمای ایران ... خاطره‌گویی خانواده شهید دهه هفتادی مدافع حرم در «شهر باران»/ ماجرای حدیث جالبی که شهید ... فساد اخلاقی در سینما به روایت شهرزاد کمال زاده/پیشنهادات بی شرمانه در سینماوجود ... در سینمای ایران · روایتی دلنشین از داستان ازدواج بازیگر شهرزاد و همسرش عکس ...

الیکا عبدالرزاقی افشاگری کرد عکس - مجله خبری فور خبر

جشن تولد الیکا عبدالرزاقی در برنامه دورهمی + عکس ... -آکانظر الیکا عبدالرزاقی در مورد نقش جدیدش,سخنان شهرزاد کمال زاده دربارهفساد سینمای ایران,مصاحبه .... پس از این ماجرا تصاویری مبتنی بر مسلح نبودن آلوا در اینترنت منتشر شد که شهردار آن منطقه ...

بازیگرانی که به ابتذال سینمای ایران اعتراف کرده اند +

موضوع فساد در سینمای ایران اولین بار توسط پرستو صالحی یکی از بازیگران زن در ... با قرار‌داد بسته شده کنار گذاشتند و او بعد از این ماجرا موهایش را از ته تراشید و چند دفعه زمزمه خودکشی سر داد. ... افشاگری بازیگر زن از پیشنهادات نامشروع در سینما ... سمندریان پدر تئاتر ایران که در کمال ناباوری همانطور که در تصاویر میبینید در حال ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.