دانلود آهنگ و مداحی جدید 95

پاسخنامه سوالات خرداد 95

دانلود آهنگ و مداحی جدید 95

پاسخنامه سوالات خرداد 95

فتح الله گولن کیست ؟ | رهبر کودتا در ترکیه 26 تیر 95 | علت کودتای ترکیه

فتح الله گولن کیست ؟ | رهبر کودتا در ترکیه 26 تیر 95 | علت کودتای ترکیه

فتح الله گولن رئیس ارتش ترکیه کلیپ درگیری در ترکیه | کودتای ترکیه توسط چه کسی انجام شد 

مردی که پشت پرده کودتای ترکیه معرفی می‌شود، کیست؟در اتفاقی که شاید کمتر ناظر و تحلیلگری انتظار آن را داشت یا پیش بینی آن را می کرد، ارتش ترکیه علیه دولت این کشور کودتا و اعلام کرده که قدرت را در دست گرفته است. در این میان، از یک نام به عنوان پشت پرده این کودتا نام برده می شود: فتح الله گولن؛ مردی که زمانی به عنوان پدر معنوی حزب عدالت و توسعه شناخته می شد. 

به گزارش «تابناک»، ساعتی پس از اعلام این خبر که ارتش ترکیه با حضور در خیابان های شهرهای اصلی این کشور، در تلاش برای به دست گرفتن دولت برآمده، برخی منابع خبر دادند که افراد نزدیک به جنبش «گولن» در پشت پرده این کودتا قرار دادند. اندکی بعد، وزیر دادگستری ترکیه نیز در اظهارنظری مشابه، طرفداران فتح الله گولن را مسئول این کودتا دانست.

این در حالی است که رسانه‌های سعودی به نقل از فتح‌الله گولن نوشته‌اند که او کودتا را محکوم کرده و خواستار بازگشت آرامش به کشور شده است.

اما فتح الله گولن که امشب این همه از وی نام برده می شود، کیست؟

منابع مختلف، محمد فتح الله گولن را واعظ، نویسنده و مدرس علوم اخلاقی و الهیات اهل ترکیه خوانده که در تبعیدی خودخواسته در پنسیلوانیای آمریکا زندگی می‌کند. گولن در طول عمر خود مشغول تدریس نسخه‌ای پیشرفته از اسلام با عنوان «اسلام آناتولیایی» که مبتنی بر آموزه‌های یک عالم اسلامی به نام «سعید نورسی» بوده است. در تفکر گولن که عمیقاً معتقد به مدارا و تسامح است؛ هرگونه تروریسم شدیداً محکوم است و او معتقد به گفت‌وگوی بین ادیان الهی و پیروان کتاب‌های آسمانی است و خود او برای چنین گفتمان‌هایی با واتیکان و برخی مراکز مذهبی یهودی بارها پیشقدم شده است.

جنبش گولن شامل مدارس، دانشگاه‌ها، موسسه‌های حرفه‌ای و کاری و حتی ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی است. در نگاه جهانی، جنبش گولن بیشتر در امر آموزش فعال است. در سال 2009 مجله معروف نیوز ویک گزارش داد که افراد جنبش، مدارس بسیاری را در نقاط مختلف دنیا اداره می‌کنند که بیش از 2میلیون دانش آموز را تربیت کرده که بسیاری از آنها از بورس کامل تحصیلی از سوی بنیاد گولن برخوردار بودند. 

تعداد مدارس گولن در داخل ترکیه 300 مدرسه و در کل دنیا بیش از 1000 مدرسه تخمین زده می‌شود که در کشورهای مختلف در پنج قاره گسترده شده اند و به صورت منعطف و ارگانیک با موسس مجموعه، فتح الله گولن در ارتباط هستند. همه مدارس گولن در تمام نقاط دنیا آموزش به زبان انگلیسی دارند و یکی از مشخصه‌های فارغ التحصیلان این مدارس تسلط کامل به زبان انگلیسی است.

دولت عدالت و توسعه به رهبری اردوغان نیز نخست با حمایت طرفداران گولن سر کار آمد، اما به مرور روابط میان این دو تیره شد. طی یک سال اخیر، اردوغان همه نهادهای وابسته به گولن را سرکوب کرده و از تلاش آن ها برای انجام کودتا در ترکیه سخن گفته بود. 

گولن در واکنش به این امر گفته بود حزب عدالت و توسعه اولین بار که قدرت را به دست گرفت ، وعده تحکیم پایه‌های دمکراسی و ساخت کشور قانونمند را داد ولی پس از انتخابات پارلمانی سال 2011 به سوی خودکامگی رفت.

گولن که در آمریکا به سر می‌برد، پس از این وقایع اظهار داشت: «اعضای جنبش خدمت ( به ریاست گولن) ابتدا به حزب حاکم عدالت و توسعه رأی دادند ولی پس از اینکه حزب مذکور سیاست‌های خود را تغییر داد و هر چیزی را به قوه مجریه مرتبط، سازمان‌های نظارتی قانونی را تعطیل، استقلال دستگاه قضایی را نابود و قیمومت حزبش را جانشین قیمومیت نظامیان کرد، در دیدگاه خود بازنگری کردند». 

وی همچنین اظهار داشت: «ما قبلاً با قیمومت نظامیان مخالفت کردیم  و هم اکنون با قیمومت حزب عدالت و توسعه مخالفیم و به همین دلیل خائن نامیده می‌شویم». 

در مجموع، گولن، شخصیتی است که داعیه «اسلام میانه» را دارد. بهتر است توصیف این «اسلام میانه» را از گزارش موسسه آمریکایی رند (RAND) بخوانیم تا موضوع روشن‌تر شود. این موسسه در گزارش سال 2007 خود درباره مسلمانان میانه رو می‌نویسد: این مسلمانان حامی دموکراسی، شایسته حمایت آمریکا هستند. حمایت از دموکراسی نیز به معنای مخالفت با مفهوم دولت اسلامی است. 

باید دید چه کسانی خواهان اجرای قانون شریعت هستند. تفاسیر محافظه کارانه از شریعت با دموکراسی و حقوق بشر پذیرفته شده از سوی جامعه بین‌المللی سازگاری ندارد. در نبرد ضداسلام رادیکال، مسلمان میانه رو، لیبرال و سکولار با ارزش‌های منطبق با ارزش‌های جهانی که اساس تمامی جوامع لیبرال و مدرن هستند، شرکای بالقوه غرب خواهند بود.

بنابراین، حذف «شریعت» و «دولت» ویژگی این رقم مسلمانان است و فتح الله گولن، سکولار ترک نه تنها از سوی موسسه آمریکایی «رند» مسلمان میانه رو تشخیص داده شده، بلکه برای غرب امتیازات دیگری نیز دارد: براساس گزارش همین موسسه وی «مخالف اجرای قانون اساسی»، «منتقد» حکومت ایران و «شریک» دولت آمریکاست.

هفته نامه اکونومیست نیز در شماره8 مارس 2008 خود با اعلام اینکه جنبش گولن از نگاه غرب یک جنبش مطبوع بوده و مورد حمایت است، به گولن هشدار داد که این تمجید و تائیدها «به معنی آن نیست که تمامی دولت‌های غربی اتوماتیک وار ادعاهای او مبنی بر «میانه روی اسلامی» را می‌پذیرند. یکی از نزدیکان گولن به اکونومیست گفت، ما می‌دانیم که فعالیت‌های ما تحت نظارت سرویس‌های امنیتی غرب است». 

به نظر می‌رسد که فتح الله گولن که زمانی تلاش کرد تا حزب عدالت و توسعه به قدرت برسد در ادامه از راه در پیش گرفته شده از سوی دولت اردوغان در اصلاحات سیاسی و اجتماعی که منجر به پررنگ‌تر شدن اسلام در زندگی اجتماعی این کشور شده چندان رضایت نداشته و قصد به چالش کشیدن دولت برای عقب نشینی از مواضع خود یا استعفای نخست وزیر را دارد. موضوعی که با نفوذ عمیق گولن در سیستم قضائی و پلیس این کشور چالشی بزرگ را برای اردوغان و سیاست‌های وی به همراه داشته و خواهد داشت، نباید فراموش کرد که گولن در راستای سیاستی کلانتر از سطح ترکیه حرکت می‌کند که عبارت است از مقابله با اسلام سیاسی شیعی که از جمهوری اسلامی ایران منشا گرفته و اسلام تندرو سلفی که از سوی عربستان سعودی در منطقه دنبال می‌شود. 

  

مردی که پشت پرده کودتای ترکیه معرفی می‌شود، کیست؟ / ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › بین‌الملل
 
رسانه‌های سعودی به نقل از فتح‌الله گولن نوشته‌اند که او کودتا را محکوم کرده و خواستار بازگشت آرامش به کشور شده ... تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۹ 16 July 2016.

عامل کودتا در ترکیه 26 تیر 95 - ماه رمضان 95 دانلود مداحی ...

ramazan95.blogsky.com/1395/04/26/post-79/عامل-کودتا-در-ترکیه-26-تیر-95
 
۲ ساعت پیش - ... ترکیه 26 تیر 95. اخرین خبرها از کودتای ترکیه شنبه 26 تیر 95 ... فتح الله گولن، پدر معنوی کودتاگران ترکیه کیست؟! «محمد فتح الله گولن» ...

خبرگزاری تسنیم - کودتا در ترکیه/ شورش «فتح‌الله گولن» ...

www.tasnimnews.com/.../26/.../کودتا-در-ترکیه-شورش-فتح-الله-گولن-علیه-اردوغان...
 
کودتا در ترکیه/ شورش «فتح‌الله گولن» علیه اردوغان/آخرین خبر:درگیری بین مردم و ... شناسه خبر: 1130765 سرویس: بین الملل. ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹کودتا ... موضوع کودتا در ترکیه را تکذیب کرد و گفت که جلسه با موضوع کودتای ارتش در ترکیه ... ساعت 2:20 دولت باخجلی و کمال قلیچ‌دار اوغلو دو رهبر اصلی‌ترین احزاب مخالف اعلام کردند ...

خبرگزاری تسنیم - کودتا در ترکیه/ شورش «فتح‌الله گولن» ...

www.tasnimnews.com/.../26/.../کودتا-در-ترکیه-شورش-فتح-الله-گولن-علیه-اردوغان...
 
کودتا در ترکیه/ شورش «فتح‌الله گولن» علیه اردوغان/آخرین خبر: ... شناسه خبر: 1130765 سرویس: بین الملل. ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹کودتا ... گفت که جلسه با موضوع کودتای ارتش در ترکیه تشکیل نشده است و جلسه ای تاکنون در دستور کار قرار نگرفته است. ... ساعت 2:20 دولت باخجلی و کمال قلیچ‌دار اوغلو دو رهبر اصلی‌ترین احزاب مخالف ...

فوری/کودتا در ترکیه "انجام شد"/ شورش «فتح‌الله گولن» علیه ...

www.tasnimnews.com/.../26/.../فوری-کودتا-در-ترکیه-انجام-شد-شورش-فتح-الله-گو...
 
۴ ساعت پیش - فوری/کودتا در ترکیه "انجام شد"/ شورش «فتح‌الله گولن» علیه اردوغان ... نخست وزیر ترکیه تاکید کرد: کودتای سازمان یافته ترکیه را ... ترکیه تاکید کرد حکومت رجب طیب اردوغان در نیمه شب 16 جولای 2016 به ... کتاب رهبر احیاگر ...

فتح الله گولن کیست؟ - دیگه چه خبر

dgchekhabar.com/خبر/live/1766653/فتح-الله-گولن-کیست؟
 
۵۲ دقیقه پیش - محمد فتح الله گولن واعظ ، نویسنده و تدریس کننده علوم اخلاقی و الهیات اهل ترکیه است. ... تاریخ انتشار: 03:25 - 26 تیر 1395 - 2016 July 16.

کودتا در ترکیه /مخالفت آمریکا با کودتا / سرنگونی بالگرد ...

www.asriran.com › صفحه نخست › بین الملل
 
۳ ساعت پیش - تاریخ انتشار: ۰۰:۴۴ - ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - 16 July 2016. صفحه نخست .... 00:55 - رسانه های رسمی ترکیه: جماعتفتح الله گولن عامل کودتاست - دولت ترکیه ...

رهبر کودتای ترکیه "فتح الله گولن" کیست ؟ | محمد فتح الله

www.ghatreh.com/news/nn32695451/رهبر-کودتای-ترکیه-فتح-الله-گولن-کیست
 
محمد فتح الله گولن واعظ، نویسنده و تدریس کننده علوم اخلاقی و الهیات اهل ترکیه است که ... آخرین خبرها از کودتا در ترکیه/ ارتش مقامات دولتی را بازداشت کرد/ فتح الله گولن پشت این کودتا است؟ ... شنبه، 26 تیر 1395 ساعت 02:032016-07-15سیاسی ...

کودتا در ترکیه | خبر جدید از وقوع کودتای نظامی در ترکیه | ...

www.kolbenews.ir/post/952/کودتای-نظامی-در-ترکیه.html
 
کودتای نظامی در ترکیهکودتا ترکیه,کودتا,ترکیه,ترکیه کودتای نظامی,چرا در ترکیه کودتا شد؟,عامل اصلی کودتای نظامی در ترکیه کیست؟,عکسهای کودتای…,کودتا در ترکیه ... کلبه نیوز بازدید : 0 شنبه 26 تیر 1395 : 1:59 نظرات (0) .... پیش افسران مرتبط با "فتح الله گولنکودتا کردند و قدرت در ترکیه به دست نظامیان افتاد.

کودتای نظامی در ترکیه/ارتش ترکیه قدرت را در دست ... - ...

www.mizanonline.ir/.../کودتای-نظامی-در-ترکیهارتش-ترکیه-قدرت-را-در-دست-گرف...
 
برخی منابع ترک مدعی شده اند که افسران ارتش ترکیه که از طرفداران فتح الله گولن، رهبر مخالفان دولت ترکیه هستند در شهر آنکارا دست به اقدام در جهت کودتا علیه رجب ...

فتح‌ الله گولن کیست | اتاق خبر 24

otaghkhabar24.ir/news/55435
 
۳ ساعت پیش - کودتای نظامی در ترکیه / فرودگاه استانبول به تصرف ارتش درآمد + تصاویر ... تعداد مدارس گولن در داخل ترکیه 300 مدرسه و در کل دنیا بیش از 1000 مدرسه ... به نظر می‌رسد که فتح الله گولن که زمانی تلاش کرد تا حزب عدالت و توسعه به قدرت ... فیلم های منتشر شده از کودتا در ترکیه · وضعیت اردوغان پس از کودتا در ترکیه ...

فتح الله گولن رهبر احتمالی کودتاچیان در ترکیه کیست؟

tnews.ir/news/c93966628204.html
 
محمد فتح الله گولن واعظ، نویسنده و تدریس کننده علوم اخلاقی و الهیات اهل ترکیه است که در ... زمان دریافت خبر : شنبه 26 تیر 1395ساعت 1:39 ... وقوع کودتای نظامی در ترکیه؟ ... خبر فوری: ارتش ترکیه کودتا کرد/تلویزیون ترکیه و فرودگاه استانبول ...

جزئیات کودتای فتح الله گولن - اخبار روز ایران و جهان

75news.rozblog.com/1395/04/26/656/جزئیات-کودتای-فتح-الله-گولن.html
 
۳ ساعت پیش - افسران وابسته به فتح الله گولن قصد داشتند در آنکارا کودتا کنند. .... اردوغان: گولن رهبر کودتایی جدید علیه دولت ترکیهاست. ۲۶ اسفند ... جزئیات ...

کودتای نظامی در ترکیه/ سازمان اطلاعات ترکیه: کودتا شکست ...

www.mehrnews.com/.../کودتای-نظامی-در-ترکیه-سازمان-اطلاعات-ترکیه-کودتا-شکس...
 
نحست وزیر ترکیه از کودتای نظامی در این کشور خبر داد. ... کودتای نظامی در ترکیه. شناسهٔ خبر: 3714208 - شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶ ... ادامه حمایت از دولت منتخب ترکیه شد. *رویترز: رهبر کودتاچیان خود را تسلیم نیروهای امنیتی کرده است. .... *شبکه المیادین گزارش داد: افسران وابسته به فتح الله گولن قصد داشتند در آنکارا کودتا کنند.

کودتا نظامی در ترکیه | اخبار لحظه به لحظه کودتای ترکیه | ...

wikipedia.nasrblog.com/کودتا-نظامی-ترکیه.html
 
دانلود سوال کنکور زبان 25 تیر 95 | پاسخنامه و کلید, 103, 0 ... 123456789...2021». تیر 26 1395. کودتا نظامی ترکیه. Author نوشته شده توسط ویکی‌پدیا Comments 0 دیدگاه. برچسب ها:کودتای نظامی در ترکیه,کودتا ترکیه,کودتا,ترکیه,ترکیه کودتای... از کودتای ترکیه,محمد فتح الله گولن کیست؟,بیوگرافی محمد فتح الله گولن ...

"محمد فتح الله گولن" کیست؟ - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/news/محمد-فتح-الله-گولن-کیست.html
 
۳ ساعت پیش - زنان، کودتا، اردوغان، کودتا ترکیه، ارتش ترکیه، استانبول، گولن، حجاب زنان، فتح الله گولن، تبعید، گولن کیست.

فتح الله گولن کیست؟

resaneaval.com/?go=45126
 
تاریخ انتشار: 03:25 - 26 تیر 1395 - 2016 July 16 ... خبرگزاری میزان- محمد فتح الله گولن واعظ ، نویسنده و تدریس کننده علوم اخلاقی و الهیات اهل ترکیه است.

خبر جدید و جزئیات کامل از کودتای ترکیه 26/4/95

www.javuni.ir/news/113454
 
۲ ساعت پیش - عامل کودتا در ترکیه 26 تیر 95 - ماه رمضان 95 دانلود مداحی . .... سال ۱۴۳۷ هجری قمری و ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۶ میلادی است . ... پیشین نوشته قبلی: جزئیات کودتای فتح الله گولن. .... فتح‌ الله گولن کیست | اتاق خبر 24. otaghkhabar24.ir/news/ ...

افسران فتح الله گولن کودتا کردند/ پرواز جنگنده ها و ...

www.yjc.ir/.../افسران-فتح-الله-گولن-کودتا-کردند-پرواز-جنگنده-ها-و-هلکوپترهای-...
 
۴ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری رویترز، یک منبع نزدیک به دولت ترکیه اعلام کرد ... فتح‌الله گولن که قبلاً عامل کودتا معرفی شده بود، اقدام ارتش را محکوم کرد. ... شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: نخست وزیر ترکیه با محکوم کردن کودتای نافرجام گروهی از افسران ارتشی کشورش اعلام کرد این ... "محمد فتح الله گولنکیست؟

رهبر کودتا چیان ترکیه کیست؟ /عکس - هدهدنیوز

www.hodhodnews.ir/news/407927/رهبر-کودتا-چیان-ترکیه-کیست-عکس
 
۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۳۱. رهبر کودتا چیان ترکیه کیست؟ /عکس. محمد فتح الله گولن واعظ، نویسنده و تدریس کننده علوم اخلاقی و الهیات اهل ترکیه است که در تبعیدی ...

عکس و فیلم+خبر لحظه به لحظه از کودتای نظامی در ترکیه

www.fastcamp.ir/news/37410
 
عامل کودتا در ترکیه 26 تیر 95 - ماه رمضان 95 دانلود مداحی جدید ماه عسل 95 . ... المیادین: افسران وابسته به فتح الله گولن قصد داشتند در آنکارا کودتا کنند. ... وی قبلا ...

افسران فتح الله گولن کودتا کردند/ پرواز جنگنده ها و ...

ji1.ir/2016/07/16/افسران-فتح-الله-گولن-کودتا-کردند-پرواز/
 
۲ ساعت پیش - افسران فتح الله گولن قصد کودتا داشتند/ پرواز جنگنده ها و هلکوپترهای نظامی/ سقوط تلویزیون ترکیه و فرودگاه استانبول+تصاویر. ۱۳۹۵-۰۴-۲۶ ...

آگهی استخدام 26 تیر95 - بازتاب نیوز

baztabnews24.ir/news/80322/آگهی+استخدام+26+تیر95
 
۲ ساعت پیش - آگهی استخدام 26 تیر95 ... فتح الله گولن کی هست و نقش او در کودتا در ترکیه · محمد فتح الله گولن کیست · کودتاینظامی در ترکیه · لیره سقوط کرد ...

عبد الله گولن با صدور بیانیه ای کودتا را محکوم کرد/گولن ...

aftabnews.ir/.../عبد-الله-گولن-با-صدور-بیانیه-ای-کودتا-را-محکوم-کردگولن-کیست...
 
۲ ساعت پیش - محمد فتح الله گولن واعظ، نویسنده و تدریس کننده علوم اخلاقی و الهیات اهل ... حامیان فتح الله گولن (که احتمالا حامیکودتای ترکیه‌‌ بوده‌اند) بیش از ...

مردی که پشت پرده کودتای ترکیه معرفی می‌شود، کیست؟ / ...

khabarone.ir/news/2717692
 
۵۴ دقیقه پیش - در این میان، از یک نام به عنوان پشت پرده این کودتا نام برده می‌شود: فتح الله گولن؛ مردی که زمانی به عنوان پدر معنوی حزب عدالت و توسعه شناخته می‌شد.

مردی که پشت پرده کودتای ترکیه معرفی می‌شود، کیست؟ / ...

damadam.ir › اخبار › تابناک › دسته‌بندی نشده
 
۵۷ دقیقه پیش - در این میان، از یک نام به عنوان پشت پرده این کودتا نام برده می شود: فتح الله گولن؛ مردی که زمانی به عنوان پدر معنوی حزب عدالت و توسعه شناخته می شد.

عکس عامل کودتا در ترکیه 26 تیر 95 | سایت آگهی استخدامی | ...

estekhdam.tehranpatogh021.ir/عکس-عامل-کودتا-در-ترکیه-26-تیر-95/
 
۲ ساعت پیش - ... کرد ۲۶ تیر ۹۵. چه کسی کودتا کرد سقوط اردوغان در ترکیه ۲۶ تیر ۹۵ ... رسانه های دولتی مدعی هستند کهکودتای طرفداران فتح الله گولن سرکوب شده است. رسانه های ... فتح الله گولن، پدر معنوی کودتاگران ترکیه کیست؟! «محمد فتح ...

فتح الله گولن کیست؟/پشت پرده کودتای ترکیه

www.akhbarjo.ir/2503081/فتح-الله-گولن-کیست؟پشت-پرده-کودتای-ترکی.html
 
۲ ساعت پیش - Saturday, July 16, 2016 ... رسانه های دولتی مدعی هستند که کودتای طرفداران فتح الله گولن سرکوب شده است. ... 01:45: سخنگوی دستگاه اطلاعاتی ترکیه گفت که تلاش برای کودتا در حال سرکوب شدن است و فرایند سرکوب تا صبح به ...

سرخط آخرین تحولات ترکیه/ مردم به خیابان ها آمده اند/ اوباما: همه ...

www.khabaronline.ir/detail/556577/root/World
 
۲۰ دقیقه پیش - سرخط آخرین تحولات ترکیه/ مردم به خیابان ها آمده اند/ اوباما: همه سران کشورها از اردوغان حمایت کنند ... طرفدار فتح الله گولن، رهبر اسلام گرای تبعیدی را به کودتا متهم کرده است. این در حالی است که فتح الله گولن اعلام کرده است که مخالف کودتا است. ... تحولات ترکیه داد · بیانیه وزارت خارجه ایران درباره کودتای ترکیه ...

ایران نیوز - معرفی مردی که پشت پرده کودتای ترکیه است / ...

irannews24.ir/.../معرفی-مردی-که-پشت-پرده-کودتای-ترکیه-است-گولن-دخالت-در-کو...
 
۳۷ دقیقه پیش - معرفی مردی که پشت پرده کودتای ترکیه است / گولن دخالت در کودتای ارتش را ... این در حالی است که رسانه‌های سعودی به نقل از فتح‌الله گولن نوشته‌اند که او کودتا را محکوم ... اما فتح الله گولن که امشب این همه از وی نام برده می شود، کیست؟

کودتای ترکیه، سوژه طنز کاربران ایرانی +کامنت – جدید 2016

newsdownloaphoto.xyz/2016/07/16/کودتای-ترکیه،-سوژه-طنز-کاربران-ایرانی/
 
ارتش ترکیه طی بیانیه ای اعلام کرد اختیار کشور را در دست گرفته است، این موضوع واکنش کاربران ... نویسنده adminارسال شده در تیر ۲۶, ۱۳۹۵ دسته‌ها / اخبار ... افسران فتح الله گولن کودتا کردند/ پرواز جنگنده ها و هلکوپترهای نظامی/ سقوط ... دل خون ۲ (بابایی) · آگهی استخدام ۲۶ تیر۹۵ · دانلود آهنگ جدید آژاک بند بنام دل خون ۲ (بابایی) ...

فیلم: پرواز F16 بر فراز ترکیه درپی کودتا - اخبار فارسی - ...

monitor.shafaqna.com/FA/IR/5338321
 
پرواز جنگنده F16 بر فراز آنکارا در پی کودتای نظامی در ترکیه. ... اوقات شرعی بندرعباس شنبه 26 تیر. - باشگاه خبرنگاران. محمدفتح الله گولن کیست؟ ... آخرین خبرها از کودتا در ترکیه/ ارتش مقامات دولتی را بازداشت کرد/ فتح‌الله گولن پشت این ...

"محمد فتح الله گولن" کیست؟

postnegar.ir/news/20160716242102/quot-محمد-فتح-الله-گولن-quot-کیست/
 
۲ ساعت پیش - یکی از اشخاصی که در این کودتا نقش موثری داشت ؛ "فتح الله گولن" بود ... "محمد فتح الله گولن" واعظ، نویسنده و تدریس کننده علوم اخلاقی و الهیات اهل ترکیه ... و استانبول + تصاویر - نخست‌وزیر ترکیه بامداد شنبه از کودتای نظامی در ...

پایگاه خبری شباویز - همزمان با کودتا در ترکیه/لیره سقوط کرد

shabaveiz.ir/detail/News/397896/4
 
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۴/۲۶, ۰۲:۱۵ |. کد خبر ... در پی کودتا در ترکیه ارزش برابری لیره با دلار آمریکا سقوط کرد. ... فتح الله گولن کیست؟/پشت پرده کودتای ترکیه · وقوع کودتای نظامی در ترکیه / جلسه فوری شورای امنیت ملی در خصوص وقایع ترکیه.

کودتا در ترکیه/ تانک ها و هلیکوپترهای نظامی در پایتخت ترکیه ...

www.mashreghnews.ir/.../کودتا-در-ترکیه-تانک-ها-و-هلیکوپترهای-نظامی-در-پایتخت-...
 
۴ ساعت پیش - نخست‌وزیر ترکیه بامداد شنبه از کودتای نظامی در این کشور خبر داد. ... گزارش داد: افسران وابسته به فتح الله گولن قصد داشتند در آنکارا کودتا کنند.

کودتای نظامی در ترکیه/ارتش ترکیه قدرت را در ... - مجله خبری ...

fatinaz.ir/19439/کودتای-نظامی-در-ترکیهارتش-ترکیه-قدرت-ر/
 
۳ ساعت پیش - شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - Saturday 16 July 2016 ... رهبر مخالفان دولت ترکیه هستند در شهر آنکارا دست به اقدام در جهت کودتا علیه رجب طیب اردوغان زده اند. کودتای نظامی طرفداران گولن علیه اردوغان/ارتش ترکیه قدرت را در دست ... در همین حال برخی رسانه های ترکیه از تلاش طرفداران فتح الله گولن، رهبر مخالفان دولت ترکیه برای ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.