دانلود آهنگ و مداحی جدید 95

پاسخنامه سوالات خرداد 95

دانلود آهنگ و مداحی جدید 95

پاسخنامه سوالات خرداد 95

اعمال شب 22 و 23 بیست و سوم ماه رمضان 95 | شب شهادت حضرت علی(ع)

اعمال شب 22 و 23 بیست و سوم ماه رمضان 95 | شب شهادت حضرت علی(ع)

برچسب :اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان اعمال شب قدر اعمال شب های قدر, اعمال ماه رمضان, شب بیست و سوم ماه رمضان, شب زنده دارى, اعمال مشترک شبهاى قدر, اعمال شب قدر, اعمال شب بیست و یکم ماه رمضان, اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان, شب قدر, اعمال شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان, فضیلت شب قدر, نماز, اجابت دعا در شب قدر, نماز خواندن, درباره نماز, آموزش نماز, احکام نماز, اهمیت نماز, نماز صبح, وقت نماز, نماز های مستحبی, نماز شکر, طریقه خواندن نماز حاجت, نماز جعفر طیار


شب قدر شب تعیین سرنوشت و گرفتن حاجت است . اولین عمل در شب های قدر غسل شب قدر است . روایت شده بهتر است این غسل مقارن با غروب افتاب انجام شود تا نماز مغرب را با این غسل بخوانند .

اعمال شب قدر

اعمال شب قدر

اعمال شب قدر چیست ؟ شب قدر شب تعیین سرنوشت و گرفتن حاجت است . در شب قدر فرشتگان آسمانی به زمین می ایند و نظاره گر ما هستند. در شب قدر روح ادمی ازاد میگردد. شب قدر شب امورزش گناه و توبه است. شب قدر سرنوشت ادمی تعیین می شود. در این شب حوادث سال اینده تا ماه رمضان سال بعد برای انسان رقم میخورد. پس سعی کنید از این شب بهترین استفاده را بکنید. به گزارش شب قدر شامل سه شب 19-21-23 ماه مبارک رمضان است و اعمالی دارد . در این مقاله سعی کردیم اعمال شب قدر را برایتان بیان کنیم.

اعمال شب 19 ماه رمضان , اعمال شب 23 ماه رمضان , اعمال شب بیست و سوم , اعمال شب بیست و یکم , اعمال شب قدر 19 , اعمال شب قدر در ماه رمضان , اعمال شب قدر سوم , اعمال شب قدر21 , اعمال شب نوزدهم , اعمال شب21 ماه رمضان , اعمال شبهای قدر , اعمال مشترک شبهای قدر , دعاهای شب قدر , دعای شب قدر , زیارات شب قدر , کارهای شب قدر

  

اعمال شب قدر (اعمال مشترکه )

اوّل اولین عمل در شب های قدر غسل شب قدر است . روایت شده بهتر است این غسل مقارن با غروب افتاب انجام شود تا نماز مغرب را با این غسل بخوانند .

دوّم دو رکعت نماز است در هر رکعت بعد از حمد هفت مرتبه توحید بخواند و بعد از فراغ هفتاد مرتبه اَسْتَغْفِرُ اللّهَ وَاَتُوبُ اِلَیهِ بگوید در روایت نبوى صَلَّى اللَّهِ عَلِیهِ وَ اله است که از جاى خود برنخیزد تا حقّ تعالى او را و پدر و مادرش را بیامرزد

سوّم قرآن مجید را بگشاید و بگذارد در مقابل خود و بگوید:

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُک بِکتابِک

خدایا از تو خواهم به حق کتاب

الْمُنْزَلِ وَما فیهِ وَفیهِ اسْمُک الاْکبَرُ وَاَسْماَّؤُک الْحُسْنى وَما یخافُ

فرستاده شده ات و آنچه در آنست که در آن است نام بزرگت و نامهاى نیکویت و آنچه بدانها ترس

وَیرْجى اَنْ تَجْعَلَنى مِنْ عُتَقاَّئِک مِنَ النّارِ

و امید شود که قرارم دهى از زمره آزاد شدگانت از دوزخ

پس هر حاجت که دارد بخواهد .


«« آنچه مخصوص شب بیست و سوم است »».

 

الف ـ تأکید بر غسل.به نقل از برید بن معاویه : « دیدم امام صادق علیه السلام در شببیست و سوم از ماه رمضان غسل کرد: یک بار در اوّل شب ، یک بار هم در آخر آن .» (1)



ب ـ تأکید بر شب زنده دارى



1- امام على علیه السلام:



« پیامبر خدا در دهه آخر ماه رمضان ، بستر خود را جمع مى کرد و کمرش را مى بست و شب بیست و سوم ، خانواده خود را بیدار مى کرد.



و در آن شب ، به صورت خفتگان ، آب مى پاشید ». (2)



2- دعائم الإسلام: فاطمه علیهاالسلام نمى گذاشت که کسى از خانواده اش در آن شب (شب بیست و سوم) بخوابد و [ خواب] آنان را با کم خوردن درمان مى کرد و از روز براى آن شب ، آماده مى شد و مى فرمود: «محروم ، کسى است که از خیر آن بى بهره بماند». (3)



3- الإقبال ـ به نقل از جمیل و هشام و حفص ـ :



« امام صادق علیه السلام به سختى بیمار شد. چون شب بیست و سوم فرا رسید ، به غلامان خود دستور داد او را به مسجد بردند و آن شب را در مسجد بود.» (4)



ج ـ تأکید بر صد رکعت نماز



1- امام باقر علیه السلام: « هر کس شب بیست و سوم ماه رمضان را زنده بدارد و در آن صد رکعت نماز بخواند ، خداوندْ در زندگى اوگشایش مى دهد و کار دشمنان او را خود بر عهده مى گیرد و او را از غرق شدن ، زیر آوار ماندن ، سرقت ، و از شرّ دنیا مصون مى دارد و وحشت نکیر و منکر را از او بر مى دارد ، و او در حالى از گور خویش بیرون مى آید که نورش بر اهل رستاخیز مى تابد ، و نامه عملش را به دست راستش مى دهند و رهایى از آتش و عبور بر صراط و ایمنى از عذاب را براى او مى نویسند و بدون حساب وارد بهشت مى شود و در بهشت ، از همنشینان پیامبران و صدّیقان و شهیدان و صالحان قرار داده مى شود و آنان چه نیکو همنشینانى اند! (5)



2- امام صادق علیه السلام: « مستحب است در آن شب صد رکعت نماز خوانده شود ، در هر رکعت: یک بار «حمد» و ده بار سوره «قل هو اللّه أحد».

(6)



د ـ تأکید بر زیارت امام حسین علیه السلام



1- امام رضا علیه السلام:


کسى که در ماه رمضان ، امام حسین علیه السلام را زیارت مى کند ، مواظب باشد که نزد قبر آن امام بودن را در شب جُهَنى از دست ندهد ،و آن ، شب بیست و سوم است؛ شبى که امید است شب قدر باشد. (7)



2- امام جواد علیه السلام: « هر کس در شب بیست و سوم ماه رمضان ، امام حسین علیه السلام را زیارت کند ـ همان شبى که امید است شب قدر باشدو در آن شب ، هر کار حکمت آمیزى فیصله مى یابد ـ روح هاى بیست و چهار هزار فرشته و پیامبر با او مصافحه مى کنند ، که همگى از خداوندْ اذن مى گیرندکه آن شب ، حسین علیه السلام را زیارت کنند. » (8)



ه ـخواندن سوره هاى عنکبوت ، روم و دُخان



امام صادق علیه السلام ـ خطاب به ابو بصیر ـ :



« هر کس دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان ، در شب بیست و سوم بخواند ، به خدا قسم ـ اى ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمى کنم و نمى ترسم که خداوند ، در این سوگند گناهى بر من بنویسد.



این دو سوره نزد خداوند ، جایگاهى والا دارند.» (9)




الإقبال: و از اعمال افزون در شب بیست و سوم ، خواندن سوره دُخان در آن شب و در هر شب است... .(10)



و ـ خواندن هزار بار سوره قدر

 

سیّد ابن طاووس ـ در الإقبال ـ :از قرائت قرآن در این شب [ قرائتِ] هزار بار سوره «إنّا أنزلناه» است. روایتى براى این ، در شب اوّل ، به صورت کلّى (براى همه ماه) گذشت. اختصاص خواندن این سوره در این شب نیز با سندهاى چندى از امام صادق علیه السلام براى ما روایت شده است ،که فرمود: «اگر کسى در شب بیست و سوم ماه رمضان ، هزار بار سوره إنّا أنزلناه بخواند ، صبح خواهد کرد ، در حالى که یقین او ، با اعتراف به آنچه مخصوص ماست ، استوار خواهد بود و این نیست ، مگر به سبب آنچه در خواب خود مى بیند». (11)



ز ـ دعا براى امام زمان علیه السلام


مصباح المتهجّد ـ به نقل از محمّد بن عیسى ، با سدر شب بیست و سوم ماه رمضان ، این دعا در حال سجود ، ایستاده ، نشسته و در هر حال و در همه ماه و هر گونه و هر وقت از روزگارت که ممکن شود ، مکرّر خوانده مى شود. پس از ستایش خداى متعال و درود بر پیامبر ، محمّد صلى الله علیه و آله ، مى گویى :



«خداوندا! در این ساعت و در هر ساعت ، براى ولىّ خود ، ... پسر ... (حجة بن الحسن ع) ، سرپرست و نگهبان و پیشوا و یاور و راهنما و چشم باش ،تا آن که او را در زمین خود ، با اطاعت و رغبت مردم ساکن سازى و وى را در آن به مدّت طولانى بهره مند گردانى!».

(12)



فضیلت و آداب روز قدر



الإقبال ـ به نقل از هشام بن حکم ، از امام صادق : روزِ شب قدر ، مثل شب قدر است. (13)


امام صادق علیه السلام:شب قدر ، در هر سال ، هست و روز شب قدر ، مثل شب قدر است. (14)


امام صادق علیه السلام: صبح روز شب قدر ، مثل شب قدر است. پس ، عمل و تلاش کن . (15)



التماس دعا

 


چهارم آنکه مُصحَف شریف رابگیرد و بر سر بگذارد و بگوید :

اَللّهُمَّ بِحَقِّ هذَا الْقُرْآنِ وَبِحَقِّ مَنْ اَرْسَلْتَهُ بِهِ وَبِحَقِّ کلِّ مُؤْمِنٍ مَدَحْتَهُ فیهِ وَبِحَقِّک عَلَیهِمْ

خدایا به حق این قرآن و بحق آنکس که او را بدان فرستادى و بحق هر مؤ منى که در این قرآن مدحش کرده اى و بحقى که تو بر ایشان

فَلا اَحَدَ اَعْرَفُ بِحَقِّک مِنْک                 پس ده مرتبه بگوید                      بِک یا اَللّهُ         و ده مرتبه          بِمُحَمَّدٍ

دارى زیرا کسى نیست که حق تو را بهتر از خودت بشناسد* * * * * * * * بحق خودت اى خدا     * * * * * *   بحق محمدصلى الله علیه و آله

و ده مرتبه      بِعَلی           و ده مرتبه         بِفاطِمَهَ         و ده مرتبه           بِالْحَسَنِ     و ده مرتبه         بِالْحُسَینِ

* * * * بحق على علیه السلام * * * * بحق فاطمه سلام الله علیها * * * *بحق حسن علیه السلام * * * * بحق حسین علیه السلام

و ده مرتبه بِعَلِىّ بْنِ الْحُسَینِ    و ده مرتبه          بُمَحَمَّدِ بْنِ عَلِی          و ده مرتبه   بِجَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ

* * * * بحق على بن الحسین علیه السلام * * * * بحق محمد بن على علیه السلام * * * * بحق جعفر بن محمدعلیه السلام

 و ده مرتبه بِمُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ                 و ده مرتبه              بِعَلِىِّ بْنِ مُوسى       و ده مرتبه

 * * * * * بحق موسى بن جعفرعلیه السلام * * * * * * بحق على بن موسى علیه السلام * * * *

بِمُحَمَّدِبْنِ عَلِی                 و ده مرتبه               بِعَلِىِّ بْنِ مُحَمَّدٍ   و ده مرتبه         بِالْحَسَنِ بْنِ عَلِی

بحق محمد بن على علیه السلام * * * * بحق على بن محمدعلیه السلام * * * * بحق حسن بن على علیه السلام

و ده مرتبه            بِالْحُجَّهِ

* * * * به حق حضرت حجت علیه السلام

پس هر حاجت که دارى طلب کن .

پنجم زیارت کند امام حسین علیه السلام را در خبر است که چون شب قدر مى شود منادى از آسمان هفتم ندا مى کند از بُطنان عرش که حقّ تعالى آمرزیده هر که را که به زیارت قبر حُسین علیه السلام آمده .

42364574

ششم احیا است . روایت داریم هر کس شبهای قدر تا سحر احیا کند و بیدار باشد گناهان او حتی اگر به اندازه برگهای درخت باشد بخشیده خواهد شد . اعمال شب قدر

هفتم خواندن صد رکعت نماز است و افضل آنست که در هر رکعت بعد از حمد ده مرتبه توحید بخواند هشتم بخواند:

اَللّهُمَّ اِنّى اَمْسَیتُ لَک عَبْداً داخِراً لا اَمْلِک لِنَفْسى نَفْعاً وَلا ضَرّاً وَلا

خدایا من شام کردم در حالى که بنده خوارى هستم که مالک سود و زیانى براى خویش نیستم و نتوانم

اَصْرِفُ عَنْها سُوَّءاً اَشْهَدُ بِذلِک عَلى نَفْسى وَاَعْتَرِفُ لَک بِضَعْفِ

از خویشتن پیش آمد ناگوارى را بازگردانم و این مطلبى است که من آن را بر خویش گواهى دهم و به ناتوانى

قُوَّتى وَقِلَّهِ حیلَتى فَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ وَاَنْجِزْ لى ما

خود و بیچارگیم در برابرت اعتراف دارم پس درود فرست بر محمد و آل محمد و وفا کن برایم بدانچه

وَعَدْتَنى وَجَمیعَ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ مِنَ الْمَغْفِرَهِ فى هذِهِ اللَّیلَهِ

بر من و همه مؤ منین و مؤ منات وعده فرمودى از آمرزش در این شب

وَاَتْمِمْ عَلَىَّ ما اتَیتَنى فَاِنّى عَبْدُک الْمِسْکینُ الْمُسْتَکینُ الضَّعیفُ

و تمام کن بر من آنچه را به من دادى زیرا که من بنده بینواى مستمند ناتوان تهیدست

الْفَقیرُ الْمَهینُ اَللّهُمَّ لا تَجْعَلْنى ناسِیاً لِذِکرِک فیما اَوْلَیتَنى وَلا [غافِلاً]

خوار توام خدایا قرار مده مرا فراموشکار از یاد خویش در آنچه به من انعام فرمودى و نه غافل از

لاِِحْسانِک فیما اَعْطَیتَنى وَلا ایساً مِنْ اِجابَتِک وَاِنْ اَبْطَاَتْ عَنّى

احسانت در آنچه به من عطا کردى و قرارم مده ناامید از اجابت خویش و اگرچه دیرزمانى طول کشد

فى سَرّاَّءَ اَوْ ضَرّاَّءَ اَوْ شِدَّهٍ اَوْ رَخاَّءٍ اَوْ عافِیهٍ اَوْ بَلاَّءٍ اَوْ بُؤْسٍ اَوْ

چه در خوشى و چه در سختى در دشوارى یا در آسایش در تندرستى یا گرفتارى در تنگدستى یا

نَعْماَّءَ اِنَّک سَمیعُ الدُّعاَّءِ

در نعمت براستى تو شنواى دعایى

هشتم

خواندن دعای جوشن کبیر

همچنین

* خواندن ۲ رکعت نماز برای سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در ظهور آن حضرت – اعمال شب قدر

*خواندن ۲ رکعت نماز برای شادی روح همه‌ی درگذشتگان و اسیران خاک و ۲۵ بار گفتن ذکر “اللهم اغفرلی لجمیع المومنین و المومنات و المسلمین و المسلمات”

* خواندن ۲ رکعت نماز تقدیم به اهل بیت پیامبر(ص) و خواندن دعای توسل

*خواندن ۲ رکعت نماز حضرت زهرا(س): در رکعت اول بعد از حمد صد مرتبه سوره قدر و در رکعت دوم بعد از حمد صد مرتبه سوره توحید

* خواندن سوره‌های مبارک دخان و قدر

اعمال شب قدر (شب نوزدهم)

در شب نوزدهم ماه رمضان علاوه بر اعمال مشترکی که در بالا آمده اعمال زیرا را نیز به جا آورید :

اوّل صد مرتبه اَسْتَغْفِرُاللّهَ رَبّى وَ اَتُوبُ اِلَیهِ  . اعمال شب قدر

دوّم صد مرتبه اَللّهُمَّ الْعَنْ قَتَلَهَ اَمیرِ الْمُؤْمِنینَ .

سوّم بخواند دعاء

 یَا ذَا الَّذِی کَانَ قَبْلَ کُلِّ شَیْ‏ءٍ ثُمَّ خَلَقَ کُلَّ شَیْ‏ءٍ ثُمَّ یَبْقَى وَ یَفْنَى کُلُّ شَیْ‏ءٍ

اى آنکه پیش از هر چیز بوده سپس هر چیز را آفرید و او باقى است و هر چیز فانى شود

یَا ذَا الَّذِی لَیْسَ کَمِثْلِهِ شَیْ‏ءٌ وَ یَا ذَا الَّذِی لَیْسَ فِی السَّمَاوَاتِ الْعُلَى وَ لاَ فِی الْأَرَضِینَ السُّفْلَى‏

اى آنکه بمانند او چیزى نیست اى آنکه در آسمانهاى بلند و نه در زمینهاى پست

وَ لاَ فَوْقَهُنَّ وَ لاَ تَحْتَهُنَّ وَ لاَ بَیْنَهُنَّ إِلَهٌ یُعْبَدُ غَیْرُهُ‏

و نه بالاى آنها و نه در زیر آنها و نه در میان آنها معبود به حقى که پرستش شود جز او نیست

لَکَ الْحَمْدُ حَمْداً لاَ یَقْوَى عَلَى إِحْصَائِهِ إِلاَّ أَنْتَ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلاَهً لاَ یَقْوَى عَلَى إِحْصَائِهَا إِلاَّ أَنْتَ‏

حمد مر تر است آن سپاس که جز تو کس نتواند آن را شمرد پس درود فرست بر محمد (ص) و آل محمد درودى که جز تو کس نتواند آن را شمرد

چهارم بخواند:اعمال شب قدر

اَللّهُمَّ اْجْعَلْ فیما تَقْضى وَتُقَدِّرُ مِنَ الاْمْرِ الْمَحْتُومِ

خدایا قرار ده در آنچه حکم کرده و مقدر فرموده اى از سرنوشت حتمى

وَفیما تَفْرُقُ مِنَ الاْمْرِ الحَکیمِ فى لَیلَهِ الْقَدْرِ وَفِى الْقَضاَّءِ الَّذى لا

و در آنچه جدا کنى از فرمان حکیمانه ات در شب قدر و در آن قضا و قدرى که برگشت و

یرَدُّ وَلا یبَدَّلُ اَنْ تَکتُبَنى مِنْ حُجّاجِ بَیتِک الْحَرامِ الْمَبْرُورِ حَجُّهُمُ

تغییر و تبدیلى ندارد که نام مرا در زمره حاجیان خانه محترمت (کعبه ) بنویسى آنان که حجشان

الْمَشْکورِ سَعْیهُمُ الْمَغْفُورِ ذُنُوبُهُمُ الْمُکفَّرِ عَنْهُمْ سَیئاتُهُمْ وَاجْعَلْ

مقبول و سعیشان مورد تقدیر و گناهانشان آمرزیده و کردار بدشان بخشوده شده است و قرار ده

فیما تَقْضى وَتُقَدِّرُ اَنْ تُطیلَ عُمْرى وَتُوَسِّعَ عَلَىَّ فى رِزْقى

در آنچه مقدر فرموده اى که عمر مرا طولانى کرده و روزیم را وسیع گردانى

وَتَفْعَلَ بى کذا وَکذا    و به جاى این کلمه حاجت خود را ذکر کند

و درباره ام چنین و چنان کنى

اعمال شب قدر (شب بیست و یکم)

در شب بیست و یکم ( اعمال شب قدر )علاوه بر اعمال مشترک شب قدر در بالا دعای زیر را هم بخوانید :

 666666

اعمال شب قدر (شب بیست و سوم)

۱) خواندن سوره‌های مبارک عنکبوت، روم و دخان

۲) هزار مرتبه خواندن سوره‌ی قدر

۳) خواندن دعاهای جوشن‌کبیر، مکارم‌الاخلاق و افتتاح

۴) خواندن دعای فرج

“أَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّهِ بْنِ الْحَسَنْ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فِی هذِهِ السَّاعَهِ وَفی کُلِّ ساعَه وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلِیلاً وَعَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فِیها طَوِیلاً َ”

۵) خواندن ۸ رکعت نماز و طلب استغفار و دعا برای خلق خدا


متن شعر نوحه و مداحی و دانلود نوحه برای شب های قدر و شهادت ...

loveboy95.blogsky.com/.../متن-شعر-نوحه-و-مداحی-و-دانلود-نوحه-برای-شب-های-قدر-و-...
 
۳ روز پیش - ... رمضان 95. مرثیه شب بیست و یکم ماه رمضان 1395 مداحی های شب 23 شهادت امام علی (ع) دانلود نوحه و مداحی مراسم عزاداری شب نوزدهم ماه رمضان 95 ... شب بیست و یکم رمضان 1395 حدادیان- قسمت سوم(دعا و مناجات - دعای کمیل) · 4.شب بیست و .... کریمی حاج . ... دانلود مداحی جدید 95…. 95اعمال شب و روز ماه رمضان – متن و ترجمه.

دانلود مداحی شب بیست و دوم 22 ماه رمضان 95 | 7 تیر 1395 - ...

loveboy95.blogsky.com/.../دانلود-مداحی-شب-بیست-و-دوم-22-ماه-رمضان-95-7-تیر-13...
 
۳۷ دقیقه پیش - حاج مجید بنی فاطمه-آفریده شدم برای علی تا بیفتم (مناجات) ... بخش سوم - روضه حضرت عباس (ع) (مشک خالی به دوش سقا رفت) [حاج ... دانلود مداحی جدید 95 - شب بیستم و سوم ماه رمضان محمود کریمی 94 ... دانلود مداحی میثم مطیعی شب 19 21 23 ماه رمضان 95 شب قدر - . .... مرثیه و مداحی شهادت امام علی علیه السلام - Aviny.com.

اعمال شب 21 رمضان | شب قدر | ماه رمضان 95

keshmeshi.rozblog.com/post/1001
 
۳ روز پیش - اعمال شب 21 ماه مبارک رمضان | فضیلت شب بیست و یکم ماه مبارک ... احیاى شب اول ماه رجب: شیخ طوسى در «مصباح المتهجّد» از امام صادق(ع) از جدش از .... دانلود مداحی شهادت حضرت علی میرداماد 95 · دانلود مداحی شب 21 رمضان جواد مقدم · دانلود مداحی . ... 2016 - 22 – از شب‌های قدر نزول قرآن در شب قدر (19 یا 21 یا 23 ماه رمضان) . 14 .

اعمال و ادعیه شب قدر 21 بیست و یکم ماه رمضان 95

tehranmetro.rozblog.com/post/997
 
۷ ساعت پیش - اعمال و ادعیه شب قدر 21 بیست و یکم ماه رمضان…,اعمال و ادعیه شب قدر 21 بیست و ... Jun 15, 2016 – دانلود مداحی جواد مقدم شب 19 21 23 ماه رمضان 95 شب قدر . ... اعمال شب نوزدهم و بیست یکم وبیست سوم ماه رمضان 95 | نوروز 95... متن شعر نوحه و مداحی و دانلود نوحه برای شب های قدر و شهادت حضرت علی(ع . .... 2016 - 22 – از

اعمال شب 21 رمضان | شب قدر | ماه رمضان 95 - اسفراین - بلاگ خوان

neginweb.rzb.ysupport.ir/post515740.html
 
اعمال شب 21 ماه مبارک رمضان | فضیلت شب بیست و یکم ماه مبارک - قطره ... اعمال و ... احیاى شب اول ماه رجب: شیخ طوسى در «مصباح المتهجّد» از امام صادق(ع) از جدش از .... دانلود مداحی شهادت حضرت علی میرداماد 95 · دانلود مداحی شب 21 رمضان جواد مقدم · دانلود مداحی ... اعمال و ... 2016 - 22 – از شب‌های قدر نزول قرآن در شب قدر (19 یا 21 یا 23 ماه رمضان) .

اعمال و دعاهای شب 21 ماه رمضان 95 - کافه پارس

www.cafepars.com/Forum/Post/2290
 
۳ روز پیش - ارسال‌ها :2618. عضویت: 2 /9 /1394. محل زندگی:ایلام. سن:22. شناسه یاهو: ..... htmlTranslate this pageاعمال شب 21 و 23 ماه مبارک رمضان . ... دعا و اعمال شب بیست و یکم ماه رمضان - شب شهادت حضرت علی - دانلود ... شب بیست و سوم ماه مبارک رمضاناعمال شبهای قدر 21 ماه رمضان,تیر ماه,مرداد ماه,اعمال روز,شهادت حضرت علی.

اعمال مخصوص شب بیست و سوم ماه رمضان - بیتوته

www.beytoote.com/religious/grateful/doing23ramadan.html
 
اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان,اعمال شب قدر,اعمال شب های قدر,«« آنچه مخصوص شب بیست و سوم است »». ... (حجة بن الحسن ع) ، سرپرست و نگهبان و پیشوا و یاور و راهنما و چشم باش ،تا آن که او را در زمین خود ، با اطاعت و رغبت مردم ساکن سازى و وى را .... قبر حضرت علی (ع), ماجرای پیدا شدن قبر حضرت علی(ع) .... تصاویر شهادت حضرت علی (ع).

دانلود مداحی جدید شهادت حضرت علی جواد مقدم 19 رمضان - رزفا

75news.rozfa.xyz/post482951.html
 
دانلود مداحی ماه رمضان جواد مقدم · دانلود مداحی شب 19 رمضان محمد طاهری شهادت امام علی . ... متن شعر نوحه و مداحی و دانلود نوحه برای شب های قدر و شهادت حضرت علی(عرمضان 95. پنج‌شنبه 3 تیر .... دانلود مداحی جواد مقدمشب 19 21 23 ماه رمضان 95 شب قدر ... محرم 95 . ... مراسم هفتگی 1395/03/19 ( شب سوم ماه مبارک رمضان ) با مداحی کربلایی جواد مقدم ...

اعمال شب نوزدهم و بیست یکم وبیست سوم ماه رمضان 95 | نوروز 95

www.downloadmovie2016.ir/2016/.../اعمال-شب-نوزدهم-و-بیست-یکم-وبیست-سوم-ماه/
 
۲ روز پیش - دعا و اعمال شب بیست و یکم ماه رمضان – شب شهادت حضرت علی – … ... ۲۳ ساعت پیش – مرثیه شب بیست و یکمماه رمضان 1395 مداحی های شب 23 شهادت امام علی (ع) دانلود … ..... دعای روز 17 \- 18 \- 19 \- 20 \- 21 \- 22 \- 23 ماه رمضان | شیک …

دانلود مداحی جدید شهادت حضرت علی جواد مقدم 19 رمضان - فید بلاگ

75news-rzb.feedblog.xyz/post640969.html
 
دانلود مداحی ماه رمضان جواد مقدم · دانلود مداحی شب 19 رمضان محمد طاهری شهادت امام علی . ... متن شعر نوحه و مداحی و دانلود نوحه برای شب های قدر و شهادت حضرت علی(عرمضان 95. پنج‌شنبه 3 تیر .... دانلود مداحی جواد مقدمشب 19 21 23 ماه رمضان 95 شب قدر ... محرم 95 . ... مراسم هفتگی 1395/03/19 ( شب سوم ماه مبارک رمضان ) با مداحی کربلایی جواد مقدم ...

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت استاد حسین انصاریان

www.erfan.ir/farsi/
 
تلاوت جزء بیستم قرآن توسط استاد حصری با ترجمه استاد انصاریان ... در آستانه ماه مبارک رمضان نسخۀ جدید بخش قرآن پایگاه اطلاع رسانی استاد حسین .... گزارش تصویری/مراسم احیاء شب نوزدهم رمضان توسط استاد انصاریان ... استاد انصاریان: نگاه جامعه شناسی و حکومت داری علی(ع) در تمام عالم یگانه است ... شهادت مولی علی علیه السلام.

فضیلت و اعمال شب بیست و سوم رمضان - صفحه اصلی فیلم و ...

film.tebyan.net/film/139321
 
اعمال و فضایل مخصوص شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان. ... سخنرانی گهربار و نورانی حضرت آیت الله جوادی آملی با موضوع شدت مظلومیت امیر مؤمنان حضرت علی (ع) و ذکر ...

اس ام اس شب های نوزدهم شب قدر رمضان 95 - سه در

www.3dar.ir/2016/06/اس-ام-اس-شب-های-نوزدهم-شب-قدر-رمضان-95/
 
۲ روز پیش - 1395/4/4; اعمال و فضیلت شب قدر و 19 نوزدهم ماه رمضان | دعا و نرم افزار 1395/4/4 … .... شب هفدهم، شبنوزدهم، شب بیست و یکم، شب بیست و سوم، شب بیست و هفتم و شب بیست و نهم. ... شب قدر , پیامک شهادت حضرت علی , پیامک نوزدهم ماه رمضان , اس ام … ... گلچین جدیدترین س ام اس های شب قدر و شهادت حضرت علی ع …

اعمال شب 19 نوزدهم ماه رمضان | اعمال شب قدر - مجله اینترنتی ...

www.yeknet.ir/node/612166/اعمال-شب-19-نوزدهم-ماه-رمضان-اعمال-شب-قدر
 
۴ روز پیش - رمضان 95شب نوزده رمضان 95اعمال شب نوزدهم رمضاناعمال شب بیست و یک رمضاناعمال ... دانلود جدیدترین مداحی شهادت حضرت علی و شب های قدر ... تاریخ انتشار: 23. ... سوم : قرآن مجید را بگشاید وبگذارد در مقابل خود وبگوید : اَللّهُمَّ اِنّی اَسئَلُِکَ ... پنجم : زیارت امام حسین (ع) است؛ که در خبر است که چون شب قدر میشود منادی از ...

دانلود مداحی ماه رمضان جواد مقدم | رمضان 95 | محرم 95 | نوروز 96 | ...

www.yeknet.ir/node/747288/دانلود-مداحی-ماه-رمضان-جواد-مقدم
 
۴ روز پیش - دانلود جدیدترین مداحی شهادت حضرت علی و شب های قدر · صفحه ویژه شب ... دانلود مداحی ماه رمضان | رمضان 95 | شروع رمضان 95 | تاریخ عید فطر رمضان 95.

دعای روز 23 بیست و سوم ماه مبارک رمضان 94 | رمضان 95 | محرم ...

www.yeknet.ir/node/747441/دعای-روز-23-بیست-و-سوم-ماه-مبارک-رمضان-94
 
۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود جدیدترین مداحی شهادت حضرت علی و شب های قدر ... و نیایش در رمضان ۹۴, رمضان و دعاهای روزانه, دعای روز بیست و سوم رمضان ... و نوحه شهادت حضرت علی (ع) · دانلود مداحی شهادت حضرت علی میرداماد 95 ... اعمال شب 19 نوزدهم ماه رمضان | اعمال شب قدر · اس ام اس های شب قدر رمضان .... دعای روز 22 بیست و دوم ماه مبارک رمضان 94.

دانلود مداحی جواد مقدم شب 19 21 23 ماه رمضان 95 شب قدر - اخرین خبر

www.teletasvir.ir/2016/06/14/دانلود-مداحی-جواد-مقدم-شب-19-21-23-ماه-رمضان-95-ش/
 
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود نوحه و مداحی جواد مقدم شب شهادت امام علی (ع) 21 رمضان 94 … 94,دانلود ... دانلود مداحی جدید95 بانوحه محمود کریمی شب 23 رمضان شب بیستم و سوم … ... دانلود مداحی شب 22 ماه رمضان جواد مقدم در رمضان 95 در محرم95 در نوروز مداحی رمضان ۹۴جواد مقدم رمضان … .... اعمال شب های قدر 19 21 23 رمضان المبارک – اعمال مشترک شب .

اعمال مخصوص شب 21 ماه رمضان :: تلگرام و رمان - بلاگ

love-web.blog.ir/1395/04/06/اعمال-مخصوص-شب-21-ماه-رمضان
 
۱۲ ساعت پیش - اعمال شب بیست یکم ماه مبارک رمضان اعمال شب شهادت حضرت امیرالمونین ... مراسم شب ضربت خوردن مولی الموحدین حضرت علی ابن ابی طالب(ع) در سالن شهید نورزوی کوی دانشگاه . .... اعمال شب نوزدهم و بیست یکم وبیست سوم ماه رمضان 95 | نوروز 95 ... 2016 - 22 – از شب‌های قدر نزول قرآن در شب قدر (19 یا 21 یا 23 ماه رمضان) .

جام جم سیما - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/Sima
 
سریال «برادر» در شب های ماه مبارک رمضان 95 ساعت 21:15 از شبکه دوم سیما پخش می شود. ... سریال پادری هر شب ساعت22:15 در ایام ماه مبارک رمضان 1395 (به جز شب های قدر) از شبکه ... شبکه رادیویی سلامت همزمان با سالروز شهادت حضرت امیر المومنین علی علیه ... برنامه «عشق نام دیگر توست» به بیان ویژگی های حضرت علی (ع) می پردازد.

شما و آی‌فیلم - iFilm Farsi

ifilmtv.ir/farsi/uandicomments/
 
مهران از تهران: به نظرم بهترین کار اینه که در ساعات پایانی شب همون فیلم ..... با تشکر از همه‌ی دوستانی که این شبکه‌ را درست کردند تا ما در بیست و چهار ساعت ..... ما در ماه رمضان علاوه بر روزه گرفتن باید مثل حضرت علی(ع) که شب‌ها در کوچه‌های .... از اینکه به خواسته‌ی بینندگان شبکه آی‌فیلم اهمیت می‌دهید و از پخش نماز ظهر کمال تشکر را دارم.

دانلود مداحی شب 19 و 21 و 23 رمضان 95 شب قدر - جدید 95

jadid95.ir › آهنگ جدید
 
متن شعر نوحه و مداحی و دانلود نوحه برای شب های قدر و شهادت حضرت علی(ع … ... 21 hours ago – مرثیه شب بیست و یکم ماه رمضان 1395 مداحی های شب 23 شهادت امام علی (ع) دانلود .... هفتگی 1395/03/19 ( شب سوم ماه مبارک رمضان ) با مداحی کربلایی جواد مقدم ، حاج .... این مراسم معنوی، از ساعت 22 قرائت قرآن، بیان احکام، دعای جوشن کبیر و مداحی ...

راسخون - یار همیشه همراه : چندرسانه ای

rasekhoon.net/media/11
 
حاج محمود کریمی - روز شهادت حضرت علی... حاج محمود کریمی - شب بیست و یکم رمضان... حاج محمود کریمی - روز شهادت ... دانلود فصل سوم برنامه خندوانه - 31 خرداد 95 - با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و جناب خان (گلچین). 17:37 ... حاج منصور ارضی - شب نوزدهم ماه مبارک رمضان 95 - (تصویری). 7:59 ... آخرین فایلهای دعا، نماز، تواشیح و ابتهال ...

دانلود میر داماد شب 21 بیست و یکم رمضان 95 | دانلود آهنگ | ...

pasokhname-khordad95.ir/2016/06/.../دانلود-میر-داماد-شب-21-بیست-و-یکم-رمضان-9...
 
۲۰ دقیقه پیش - حاج سید مهدی میرداماد شب دهم ماه مبارک رمضان 21 22 رمضان 95. دانلود مداحی روضه مناجات شب 23 ماه رمضان 95 ... دانلود مداحی شب شهادت حضرت علی(ع) 1394 – سید مهدی میرداماد .... حاج محمدرضا طاهری شب بیست و یکم تا بیست و سوم محرم92 – … ... آداب و اعمال مخصوص شب قدر و بیست و یکم ماه رمضان از کتاب مفاتیح‌الجنان را در ...

کربلایی جواد مقدم شب نوزدهم رمضان 95

hot.avablog.ir/post/64/کربلایی+جواد+مقدم+شب+نوزدهم++رمضان+95
 
۱ ساعت پیش - مداحی کربلایی جواد مقدم شهادت حضرت علی (ع) و شبهای قدر ۹۵ شب نوزدهم […] . ... مجموعه نوحه های شب 23 رمضان المبارک 1394 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت . ... دانلود مداحی جدید 95 - کربلایی جواد مقدمnohekhon.blogfa.com/category/22برچسب ها ... مراسم هفتگی 1395/03/19 ( شب سوم ماه مبارک رمضان ) با مداحی ...

ایرنا - شب قدر، تطهیر زنگاره های قلب در برکه های زلال معنویت

www.irna.ir/qom/fa/News/82124419/
 
۳ روز پیش - شب 21 ماه مبارک رمضان سالروز شهادت شخصیتی است که جرج جرداق مسیحی ... حضرت امام صادق (ع) در باب اهمیتشب های قدر می فرمایند: آغاز سال (حساب اعمالشب قدر است. ... گیرد و تصویب آن در شب بیست و یکم و تنفیذ آن در شب بیست وسوم. .... شب شهادت حضرت و 23 ماه مبارک نیز شب سوم شهادت مولی الموحیدین علی(ع) ...

هیئت یا فاطمة الزهرا (س) بابل | حاج محمد رضا بذری

beytozahra.com/
 
کربلایی جبار بذری. زمان: 19،21،23 رمضان. ساعت 22. مکان: مصـلـی نـمـاز جـمـعـه بابل. هیات یافاطمه الزهرا(س) ... خلاصه متن سخنرانی شب پانزدهم مراسم ماه مبارک رمضان 95.

دانلود مداحی محمود کریمی شب 19 21 23 ماه رمضان 95 شب قدر

ahw7.ir/news/17050
 
دانلود نرم افزار اعمال و مناجات ویژه شب های قدر برای اندروید. ... شب بیستم و سوم ماه رمضان محمود کریمی 94 · نوحه خون جمعه نوزدهم تیر ۱۳۹۴ ، 21:29 … ... حاج محمود کریمی – ظهر شهادت حضرت زهرا (س) – فاطمیه دوم (اسفند 94) – بخش دوم روضه. ... دانلود نوحه و مداحی شب شهادت امام علی ع 19 و 21 و 23 رمضان 92 از محمود کریمی نوحه و .... 22:00 | زیارت …

جملات قصار - khamenei.ir

farsi.khamenei.ir/FA/Qesar/qesar.jsp
 
4-3-3- ماه رمضان، شب قدر ..... جهت سوم این است که ما در تبلیغات، آدمهاى خیلى متبحر و ماهرى نبودیم؛ شیوه هاى علمى را بلد .....بیست ودوم بهمن و دهه فجر براى ما روز بازیابى خاطره انقلاب است. ... در شب سیزدهم آبان، دستهاى آلوده و خشن استکبار، امام جبهه ى حق را که همه ى .... زنان مسلمان باید در تمام شئونات زندگى فردى و اجتماعى، حضرت فاطمه ى ...

اعمال عبادی ماه رجب - پژوهشکده باقر العلوم

www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition&UID=27608
 
آگاه باشید رجب ماه خدا و شعبان ماه من و رمضان ماه امتم است. کسی یک روز در رجب ... در هر شب از ماه رجب، دو رکعت نماز به ترتیب زیر خوانده شود: الف) در هر رکعت، .... ولادت حضرت علی (ع) در سال 23 قبل از هجرت شب های بیض‏ ... شهادت امام کاظم (ع) در سال 183 ه.ق (22) وقایع روز بیست و ششم ماه وقایع ابوطالب در سال سوم قبل از هجرت. وقایع بیست و ...

مداحی شب 23ماه رمضان - دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم » رمضان ...

www.helpsearching.ir/cycncfmjqsrcynvydfvndnsdcacyctdqnjrctdqcf.html
گزارش خیمه گاه باشگاه خبرنگاران،مداحی های شب بیست و سوم ماه . ... روضه خوانی شب نوزدهم و بیست و یکم 94 دانلود مداحیشب 23 ماه رمضان 94 دانلود . ... نوحه و مداحی شب 23 رمضان 93 از محمود کریمی رو به مناسبت شهادت . ... نوای حاج حسن خلج - ایام ماه رمضانروضه حضرت علی اکبر (ع) و فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی، در هفتمین (آخرین) شب از

قسم | برچسب ها › شب

salmanfarsi.ghasam.ir/h231/fa/tags/شب/
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت امام محمد تقی جواد الائمه (ع) به همت بسیجیان پایگاه شهید ... مراسم شب بیست و سوم ماه رمضانآخرین شب از شب های لیالی قدر با سخنرانی حجت ... جمع آوری و اهدای سبد کالای ماه مبارک رمضان توسط پایگاه نصر به مناسبتشهادت امام علی(ع) ... تاریخ› یکشنبه 14 تیر 23:22 ... فضیلت و اعمال شب و روز نیمه شعبان

دانلود رایگان مداحی ویژه شهادت امام علی (ع)/ 19 تا 21 رمضان 95 - ...

pgs.parsiblog.com/Posts/1985/
 
۲ روز پیش - دانلود رایگان مداحی ویژه شهادت امام علی ع / 19 ، 20 ، 21 ، 22 و 23 رمضان سال ... ها و روضه‌خوانی‌های مداحان اهل بیت (ع) برای شهادت حضرت علی (ع) و شب های ...

ماه شریف رجب - پورتال صادقان

sadeghan.ir/172
 
اعمال شب بیست و هفتم رجب 1. زیارت حضرت علی (ع): (23) این زیارت از افضل اعمال این شب است. 2. خواندن دعای مخصوص اینشب (24) 3. نماز گزاردن: دوازده رکعت به ...

منبرها

menbarha.ir/
 
برخیز به مردم بگو: براى نماز جماعت در مسجد حاضر شوند، آنگاه بر فراز منبر برو و یک ... برای خاندان علی این ماه رمضان از همان روز اول توأم با دلهره و اضطراب بود، چون روش علی در ... در لحظات احتضار حضرت علی (ع) شیعیانی در دور بستر ایشان جمع شدند یکی از انها .... دعا - شب بیست و سوم - جلسه 22 (شب قدر)(آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی).

احادیث و روایات - احادیث حضرت علی علیه السلام - blogfa.com

ahadis-o-revayat.blogfa.com/cat-3.aspx
 
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و سوم خرداد ۱۳۹۵ساعت 12:22 توسط یه منتظر که آرزو می کنه منفعل ... برخی از آثار عجیب نماز شب در تعدادی از احادیث امام علی علیه السلام.

ادامه پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها - ...

www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساعت%20گذشت...
 
اعمال شب های قدر بر دو نوع است؛ یکی آن که در هر سه شب باید انجام داد و دیگر آن هایی که ... از پخش شبکه سوم سیما بگیرد، اتفاقی که انتقاد رضا جاودانی را در پی داشت. .... همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شب شهادت امیرالمومنین علی(ع)، حجت ... زمان انتشار : 6 تیر ,1395 ساعت : 22:53 کد خبر : 191169 پرینت" رییس جمهوری ...

به مناسبت «شهادت حضرت علی(ع)» و شبهای قدر » پایگاه اطلاع ...

golestanp.ir › اخبار › اخبار مناسبت ها
 
۲ روز پیش - امام علی(ع) یک عمر بی صبرانه در انتظار شهادت بود و در آخرین رمضان عمرش، ... نماز را نشسته تمام کرد و از شدت زخم و زهر بی هوش شد. ... صبـــح روز بیستــم مــــاه رمضان ..... در روایات درباره غسل و احیا و تلاش در عبادت در این شب و شب بیست و سوم تاکید شده و آمده است که شب قدر در میان یکی از .... 19, 20, 21, 2223, 24, 25.

برنامه های حرم حضرت معصومه (س) در شب های قدر اعلام شد - قطره

www.ghatreh.com/news/nn32373370/برنامه-های-حرم-حضرت-معصومه-های-قدر-اعلام
 
۳ روز پیش - برنامه سینماها در شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) ... های قدر از ساعت 22 گفت: در شب نوزدهم ماه مبارکرمضان (جمعه 4 تیرماه) با اقامه نماز جماعت ... الله علیها در شب 21 رمضان گفت: در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز دعای جوشن ... در شب های 21 و 23 ماه مبارک رمضان در حرم مطهر گفت: ویژه برنامه شب های قدر حرم حضرت ...

خبرگزاری تسنیم - ویژه‌برنامه‌های رادیو برای شب‌های قدر اعلام شد

www.tasnimnews.com/fa/news/.../ویژه-برنامه-های-رادیو-برای-شب-های-قدر-اعلام-شد
 
۴ روز پیش - ویژه‌برنامه‌های رادیو برای شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) اعلام شد. ... مختلف رادیویی همزمان با ایام شهادت حضرت علی (ع) و شب‌های پرفضیلت قدر، با تولید و ... برابر با 20 رمضان و 8 تیرماه برابر با 22 رمضان به روی آنتن رادیو قرآن می‌رود. ... پخش تلاوت سوره‌های دخان در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان ساعت 21 و 15 دقیقه به ...

پایگاه خبری تحلیلی هشدارنیوز

hoshdarnews.ir/
 
امیر مؤمنان میفرماید : اگر دیدی به سبب اتخاذ سیاستی یا اعمال سیاستی مردم گمان .... به گزارش هشدار نیوزبه نقل از فارس، دیدار شبگذشته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ... با اشاره به درگیری نیروهای توانمند قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) با این تروریست ها در ... از ماهمبارک رمضان و در ایام عزای مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، ...

خواندن دعای فرج در شب‌های قدر بسیار سفارش شده است/اعمالی ...

postnegar.ir/news/20160625119625/خواندن-دعای-فرج-در-شب-های-قدر-بسیار-سفار/
 
۱ روز پیش - حائری زاده همچنین تصریح کرد: بیداری و شب زنده داری در شب های قدر بسیار ... وی با اشاره به اعمال شب های 21 و23 قدر یادرآور شد: در شب بیست و یکم و بیست و سوم در هنگام ... حضرت زهرا(س) بعد از ظهر روز 22 ماه رمضان به امام حسن و امام حسین (ع) سفارش ... به نام «تنها‌ترین» با مضمونی درباره غربت و شهادت حضرت علی (ع) .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.